AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.741
Voor een hoop mensen is het ook puur mentaal, die voelen zich dan beter omdat ze een “lekkere” reep gegeten hebben. Vaak als datsoort mensen dan kwark gaan eten pakken ze daarna alsnog de reep/chocola/snoep, het gaat bij die mensen niet persé om de verzadiging
Of voor de moeilijke ontbijters.

Ik heb er een standaard in mijn schema staan, samen met tien amandeltjes en een appel.

Ook standaard de yoghurt met fruit, maar die is in de avond 😉

• #182.742
Is het dan niet tactischer als je een snoepert bent om kwark met wat fruit te namen ipv een eiwit reep. Al doe je er wat smaakdruppels of zero chocolade saus over dat is mijn ogen een betere keus om verzadiging te creëren. Als je afhankelijk bent van je dagelijkse eiwit reep dan word het al moeilijk allemaal.
Wat is daar tactischer aan dan iemand die mét haar proteinbar haar schema evengoed kan volhouden?
Zit een verschil tussen soms of 2 per dag en dan claimen dat je op 1500 kcal zit met maatje 40+.
Ik vind dat je er wel bijzonder veel bijhaalt om een proteinbar maar te kunnen afschrijven. Nu gooien ze er al meteen 2 in hun mik en miscalculeren ze hun kcal ook :emo:

Je hebt kritiek op hun algehele cut-mentaliteit, niet op die proteinbar.
Gewoon niet zeuren en eten wat je op schema staat

Ik eet alles bewust zonder saus
Gefeliciteerd.

• #182.743
Wat is daar tactischer aan dan iemand die mét haar proteinbar haar schema evengoed kan volhouden?
Dat zeg ik dus in mijn post dat men vervolgens hun dieet niet volhoud en 12maanden pj aan het cutten zijn om vervolgens 8gram kwijt zijn.

• #182.747
Mijn vriendin at ze ook gewoon tijdens haar cut en het ging haar prima af maar zou ik zelf me calorieën verspillen aan zo'n reep? Nee.

• #182.748
Dat zeg ik dus in mijn post dat men vervolgens hun dieet niet volhoud en 12maanden pj aan het cutten zijn om vervolgens 8gram kwijt zijn.
Ik vind je een goede kerel maar geef eens niet zo af op anderen . Het heeft gewoon geen nut behalve om jezelf mss wat beter te voelen. Jouw vrouw is ook geen maatje 34 toch? Ik snap daarom ook niet dat je er bij andere wel zo op basht.

Leven en laten leven. Jij doet het echt heel hardcore en dat pakt niemand jouw af en dan is het toch gewoon goed? Wees blij dat niet iederen hetzelfde doet. Anders had je niks bijzonders te bieden.

• #182.750
Mijn vriendin at ze ook gewoon tijdens haar cut en het ging haar prima af maar zou ik zelf me calorieën verspillen aan zo'n reep? Nee.
Ik ook

Ik vind je een goede kerel maar geef eens niet zo af op anderen . Het heeft gewoon geen nut behalve om jezelf mss wat beter te voelen. Jouw vrouw is ook geen maatje 34 toch? Ik snap daarom ook niet dat je er bij andere wel zo op basht.

Leven en laten leven. Jij doet het echt heel hardcore en dat pakt niemand jouw af en dan is het toch gewoon goed? Wees blij dat niet iederen hetzelfde doet. Anders had je niks bijzonders te bieden.
Sorry maar jij hebt geen recht om dit te zeggen

• #182.752
Vind deze hele reeks aan berichten wel een beetje zeikerig over komen. Lekker boeiend dat er ergens een groepje zwakzinnige bestaat die producten consumeren lol. Up the dose

• #182.753
Ik weet dat als ik wat post mee de online haters komen, de random onzin die hier gepost word maakt niks uit maar ojee als ik een scheetje laat dan komt iedereen erop af.

Het zijn ook altijd dezelfde die wat moeten zeggen.

• #182.754
Ik weet dat als ik wat post mee de online haters komen, de random onzin die hier gepost word maakt niks uit maar ojee als ik een scheetje laat dan komt iedereen erop af.

Het zijn ook altijd dezelfde die wat moeten zeggen.
Schitzo :')

• #182.757
Constant reclame van eiwitrepen die vooral die stevige fitgirls promoten als gezonden tussendoortje.

Marketing van ESN is wel 10/10 dat je zelfs als supplementen aanbieder snoeprepen kan verkopen als gezonden snack. Zon reep heeft vaak 250 kcal en met 1500/2000 kcal voor een vrouw zit je al snel op 15% van je dagelijkse kcal budget die je in 3 sec opeet. Verbaasd me dan nog het meest als deze dames dan 12 maanden pj in een cut zitten met 100kg+ bw en maar niet afvallen wat ze ook doen 🤷‍♂️
Begrijp ik goed dat jij zin hebt in zo'n reep, en baalt dat het nu niet in je prep past? 😋

• #182.760
97ea847a0fa530a258a46976acfe6b35_w200.gif

Terug
Naar boven