MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.802
Rustig 250kcals Oulleh

• #182.803
De waarheid komt altijd boven water drijven

• #182.811
Wat is het voordeel van high testosteron?

Ik herinner me een BNN/VARA fragment wasr bleek dat eoa fairy een hoger test lvl had dan menig rugbyer of andere typische stoere man. Dan zegt het toch allemaal niet zoveel?

• #182.812

Ik herinner me een BNN/VARA fragment wasr bleek dat eoa fairy een hoger test lvl had dan menig rugbyer of andere typische stoere man. Dan zegt het toch allemaal niet zoveel?
Denk dat je lastig zo 2 verschillende mensen kan vergelijken, eerder "moet je nagaan als die rugbyer zulke hoge test had" zullen gewoon mensen met 300ng/dl zijn die bijv meer psier bouwen aan iemand die hetzelfde doet en 1000ng/dl heeft

• #182.813

Menig rugbyer heeft CTE of andere vorm van inflammatie waardoor de test levels zakken tot nulpunt, niet een hele goede vergelijking.

• #182.814
  • #182.815
Mijn zoon die me net op t werk belt dat ie de Twix en Mars gevonden heeft die ik voor mezelf verstopt had :spaz: :)

• #182.816

Vrouwen herkennen het en reageren er meestal positief op. Vandaar ook het wijd verbreide gebruik van exogene hormonen.

• #182.817
Een aantal dingen. Maar die houd ik lekker prive.

Terug
Naar boven