Ik wacht geduldig tot ESN in mijn DM's slide!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wacht geduldig tot ESN in mijn DM's slide!
Is dat zo?
De chizofrenie diagnose?
Nee high testosteron
Zolang het maar niet uit een potje komt
Boeien
Wat is het voordeel van high testosteron?
Denk dat je lastig zo 2 verschillende mensen kan vergelijken, eerder "moet je nagaan als die rugbyer zulke hoge test had" zullen gewoon mensen met 300ng/dl zijn die bijv meer psier bouwen aan iemand die hetzelfde doet en 1000ng/dl heeftWat is het voordeel van high testosteron?
Ik herinner me een BNN/VARA fragment wasr bleek dat eoa fairy een hoger test lvl had dan menig rugbyer of andere typische stoere man. Dan zegt het toch allemaal niet zoveel?
Menig rugbyer heeft CTE of andere vorm van inflammatie waardoor de test levels zakken tot nulpunt, niet een hele goede vergelijking.Wat is het voordeel van high testosteron?
Ik herinner me een BNN/VARA fragment wasr bleek dat eoa fairy een hoger test lvl had dan menig rugbyer of andere typische stoere man. Dan zegt het toch allemaal niet zoveel?
Dat zeiden de er toen niet bij, maar een van die rugbyers wilde bij nader inzien niet herkenbaar in beeld.Menig rugbyer heeft CTE of andere vorm van inflammatie waardoor de test levels zakken tot nulpunt, niet een hele goede vergelijking.
chronic traumatic encephalopathy (CTE), brain damage associated with concussion after repeated head injuries.
Vrouwen herkennen het en reageren er meestal positief op. Vandaar ook het wijd verbreide gebruik van exogene hormonen.Wat is het voordeel van high testosteron?
Oké
@bodybuilding.nl is dit een alt?
Is het dan niet beter gewoon niks te posten in dit topic?