apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Alleen jij krijgt strafpuntjes en waarschuwingen maat.
*olie op vuur gooien doet*
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleen jij krijgt strafpuntjes en waarschuwingen maat.
alleen van een moderator met 0 posts en zonder profielfoto. lafaards.Alleen jij krijgt strafpuntjes en waarschuwingen maat.
*olie op vuur gooien doet*
Dag zeg je alleen maar om mij te pleasen. Wat lief
Ik ben zo diep gekwetst dat ik heel m'n kast met proteinbars ben beginnen opvreten.
En daarom val je niet af vieze papz*k!!!!Ik ben zo diep gekwetst dat ik heel m'n kast met proteinbars ben beginnen opvreten.
dat snap ik met al die haat en afgunst van al die dikke afvalligen in deze scene.Ik ben zo diep gekwetst dat ik heel m'n kast met proteinbars ben beginnen opvreten.
Zo'n laserbehandeling op de buik/ribben is heurlijk!Had spijt van een tattoo in mijn jongere jaren gezet. Vandaag de laatste behandeling gehad en officieel tattoo vrij 🥳🥳🥳
Die film ken ik ook, laatst nog een heel lange versie gekeken op YT, met veel extra materiaal, maar daar heb ik geen last van.Moeilijk om naar te kijken als je zoals ik de originele versie van David Lynch met Kyle McLaughlan en de muziek van Toto en Brian Eno hebt beleefd.
Helaas een matige rel.
@Turouise wat vind jij hier allemaal van lieverd?
Dat bedoel ik, heb weinig subcutaan vet maar wel visceraal.
Viscaraal is toch het gevaarlijke vet?Dat bedoel ik, heb weinig subcutaan vet maar wel visceraal.
en daarom zit je nou 12 maanden pj in de cut!Ik ben zo diep gekwetst dat ik heel m'n kast met proteinbars ben beginnen opvreten.
Bekijk bijlage 670887