Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #182.782
Soms moeten mensen nog leren om 10 seconden langer hun mond te houden en dingen soms te laten gaan.

• #182.784
  • #182.786
Deze zijn vandaag in de aanbieding 40% korting, iemand ervaring met deze repen? Ze lijken me best oké.😏
260315-1.jpg

• #182.791
20:25 bij Veronica: Dune

• #182.793
Moeilijk om naar te kijken als je zoals ik de originele versie van David Lynch met Kyle McLaughlan en de muziek van Toto en Brian Eno hebt beleefd.
Die film ken ik ook, laatst nog een heel lange versie gekeken op YT, met veel extra materiaal, maar daar heb ik geen last van.

De miniserie(s) heb ik ook gezien, wel aardig.

Ik vind de nieuwe films geweldig.

Laatst bewerkt:
  • #182.796
Goed nieuws....m'n ex heeft het licht gezien.
We hebben gedeeld hoederecht maar sinds drie weken liet ze mij m'n dochter niet meer zien. Ik kon dit makkelijk aanvechten maar wou m'n dochter dit besparen. Na heel wat heen en weer gemail heeft ze beseft dat dit zware gevolgen kon hebben. M'n dochter is sinds gisteren terug bij mij. En terug een week/ week regeling. M'n dochter is superblij en ik ook natuurlijk. Deze daad heeft er wel voor gezorgd dat ik nu m'n ex volledig uit m'n hoofd en hart heb gekregen. Want zoiets doe je niemand aan.

En de trainingen gaan ook lekker. Zit voor bijna alle spiergroepen op 5 a 10 procent van voor mijn vijf maanden durende break. En dit na louter 7 trainingen.

Terug
Naar boven