- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ik leer zoveel in dat log van jou!@Mentat weet dat heel goed. 2 points en 48 kcal beschreef hij hierboven
Het ligt niet aan die proteïne reep, het gaat om de verborgen kcals.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik leer zoveel in dat log van jou!@Mentat weet dat heel goed. 2 points en 48 kcal beschreef hij hierboven
Of ze eten geen van beide en uiteindelijk toch de gehele koekjeskast leeg.
Er zijn ook mensen die alle koekjes, proteïne repen EN een heel pak Snickers achter elkaar opeten, bijvoorbeeld na een fietstraining.Of ze eten geen van beide en uiteindelijk toch de gehele koekjeskast leeg.
Ik vreet elke dag een pak knopper repen en een pak koekjes weg. En toch heb ik abs🤷Er zijn ook mensen die alle koekjes, proteïne repen EN een heel pak Snickers achter elkaar opeten, bijvoorbeeld na een fietstraining.
Jij bent hier natuurlijk the big man hè, hoort erbijIk weet dat als ik wat post mee de online haters komen, de random onzin die hier gepost word maakt niks uit maar ojee als ik een scheetje laat dan komt iedereen erop af.
Het zijn ook altijd dezelfde die wat moeten zeggen.
Niet standaard in mijn schema, maar af en toe wel fijn om ergens op te kauwen i.p.v. enkel slikken. 😅Mijn vriendin at ze ook gewoon tijdens haar cut en het ging haar prima af maar zou ik zelf me calorieën verspillen aan zo'n reep? Nee.
Ik heb ook abs, maar wel vet in mijn buikholte.Ik vreet elke dag een pak knopper repen en een pak koekjes weg. En toch heb ik abs🤷
Maximaal afgunst, kan niet anders.Jij bent hier natuurlijk the big man hè, hoort erbij
Zichtbare abs
Ik heb ook abs, maar wel vet in mijn buikholte.
Zo dan, wat een heftige uitspraken hier op de dinsdag middag. Wilde ze ook met jou stiekem afspreken?Jij kraakt elke vrouw bijna op dit forum af terwijl je zelf t*ring lelijk bent en ook met anderen mannen stiekem wilt afspreken, terwijl je thuis een vriend op de bank hebt zitten sorry hoor .
Lijkt alsof ik aan de tren zit hier
Tijd om uit te loggen.Jij kraakt elke vrouw bijna op dit forum af terwijl je zelf t*ring lelijk bent en ook met anderen mannen stiekem wilt afspreken, terwijl je thuis een vriend op de bank hebt zitten sorry hoor .
Lijkt alsof ik aan de tren zit hier
Daar is hij al anderhalve maand te laat mee

Wij zijn er voor jou Kath, dat weet je toch!!! Seth houdt niet van p*ssy, maar hij is er godver zelf 1.Jullie hadden het niet zo snel moeten citeren, kon hij het weer vlug vlug verwijderen zoals een kleine p*ssy.![]()
NU leest u het dus wat is daarop uw antwoordt?Jullie hadden het niet zo snel moeten citeren, kon hij het weer vlug vlug verwijderen zoals een kleine p*ssy.![]()
Ik denk dat ze nu gaan afspreken met elkaar.
Parkje?