AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

hmmmmm....... idk man zit er echt te denken om gewoon ff te smsen dat ik er niet veel zin meer heb. Kan zoieso niet heel het weekend heb zaterdagavond klein feestje ( 20:00 - 0:00) met gratis drank, dus dat wordt ook weer zuipen tot het gaatje en heb zin om gewoon weer ouderwets wat lekkere t**ten vast te pakken en lekker beesten.

Maar we zullen zien...... heb toch een druk weekend zit ik nu te denken. Nog slapen vannacht en dan ga ik het morgen regelen

hmmmmm....... idk man zit er echt te denken om gewoon ff te smsen dat ik er niet veel zin meer heb. Kan zoieso niet heel het weekend heb zaterdagavond klein feestje ( 20:00 - 0:00) met gratis drank, dus dat wordt ook weer zuipen tot het gaatje en heb zin om gewoon weer ouderwets wat lekkere t**ten vast te pakken en lekker beesten.

Niet gelijk uutmaken ofzo, geef haar gewoon signalen dat jij ook een keer wilt dat ze moeite moet doen voor jou. Het lijkt net alsof jij alleen maar mag komen als het HAAR goed uitkomt. Praat er gewoon over.

idd laat haar zien wie de broek aan heeft

lol advies niet nodig maar toch bedankt mrhoodyyyy, zal vanavond eens op msn kijken ga zo nog ff buiten kijken goed om ff na te denken dan hehe

Lang weekend :)

Lees: batsen, trainen, slapen en veeeel vreten!:D

.

:roflol:

bro advice to the rescue

treu storry: gisteren 'savonds in de gym waar het echt he-le-maal vol zat, ALLE kluisjes waren bezet dus moest tas met portemonee en telefoon los in een rekje leggen. Ik loop de zaal in en....terror!! het staat helemaal vol en voor zover ik kan zien is ALLES bezet, dan valt mijn ook op het enige squatrek dat we hebben en jawel, mijn gym beschermengeltje was met mij die dag, het enige apparaat dag ik nodig heb voor 5*5 madcow is vrij!! :D

ik kon die ecto boys die nooit sq en dl wel zoenen! :D

treu storry: gisteren 'savonds in de gym waar het echt he-le-maal vol zat, ALLE kluisjes waren bezet dus moest tas met portemonee en telefoon los in een rekje leggen. Ik loop de zaal in en....terror!! het staat helemaal vol en voor zover ik kan zien is ALLES bezet, dan valt mijn ook op het enige squatrek dat we hebben en jawel, mijn gym beschermengeltje was met mij die dag, het enige apparaat dag ik nodig heb voor 5*5 madcow is vrij!! :D

ik kon die ecto boys die nooit sq en dl wel zoenen! :D

En je telefoon en portemonee zaten nog steeds in je tas na afloop? ???

sinds ik met trui aan train in de gym maak ik de gains van mn leven

superdude training, sms'en en bellen tijdens het squatten. feelsgoodman.

valt me nog mee dat je je armen niet aan het trainen was

ot: een staaf van 15 cm lang en zo dik als een stok in de pot gedropt, feelsgoodman.jpg

Net een haar uit mijn been getrokken van ong. 8cm, sick? (de rest is niet zo lang..:D)

Vandaag ben ik de vrouw van mn leven tegengekomen in de supermarkt (srs)

en ze was weer even vlug weg :(

Terug
Naar boven