MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.324
image.jpg

@th0maz eerlijk ben nu heel fresh

• #183.327
Ziet er prima uit. Netjes. Alleen snap ik niet wat dit moet voorstellen. Soort van verdwaalde bakkenbaard met een identiteitscrisis. Ik weet het niet, maar ik zou dat gewoon gelijk laten trekken met de rest van die overloop.

Anders zou ik gewoon zeggen dat je een high fade wilt hebben.

wtf.jpg

• #183.328
Laat gewoon zulke pics zien als voorbeeld. En dan zeg je dat je het zo opgeschoren wilt hebben van de zijkant.

1745945957470.png

1745946004255.png

• #183.329
Nog eens sex gehad in de volle zon

• #183.333
  • #183.334
Er zijn verschillende manieren waarop een vrouw seksueel tot een orgasme kan komen, en dit verschilt per persoon. Hier zijn de meest bekende vormen van vrouwelijk orgasme:

1. **Clitoraal orgasme**:
Het meest voorkomende type, bereikt door stimulatie van de clitoris, die veel zenuwuiteinden bevat.

2. **Vaginaal orgasme**:
Ontstaat door stimulatie van de binnenkant van de vagina, vaak specifiek het gebied rond de G-spot.

3. **G-spot orgasme**:
De G-spot is een gevoelig gebied aan de voorwand van de vagina, enkele centimeters binnenin. Stimulatie hiervan kan intens aanvoelen.

4. **A-spot orgasme**:
Dieper gelegen dan de G-spot, vlakbij de baarmoederhals. Sommige vrouwen ervaren een ander soort intens orgasme door stimulatie hier.

5. **Cervicaal orgasme**:
Door diepe penetratie en stimulatie van de baarmoederhals. Dit is niet voor iedereen prettig of mogelijk.

6. **Combinatie-orgasme (of blended orgasme)**:
Een combinatie van clitorale en vaginale (of andere interne) stimulatie tegelijk. Vaak ervaren als zeer intens.

7. **Anale stimulatie-orgasme**:
Voor sommige vrouwen kan ook anale stimulatie bijdragen aan of leiden tot een orgasme, vaak in combinatie met clitorale stimulatie.

8. **Mentale/fantasie-orgasmes**:
Sommige vrouwen kunnen een orgasme ervaren zonder fysieke stimulatie, puur via fantasie, ademhaling of meditatie (bijvoorbeeld bij tantra).

9. **Tepelstimulatie-orgasme**:
Tepels zijn gevoelig en voor sommige vrouwen kan stimulatie leiden tot een orgasme, vooral als onderdeel van bredere opwinding.

10. **Spontaan of slaap-orgasme**:
Ook wel “nocturnal orgasms” genoemd — het komt voor dat vrouwen tijdens hun slaap een orgasme krijgen.

Wil je meer uitleg over één van deze vormen of tips rond seksuele communicatie of stimulatie?

Bestond chat gtp maar toen ik 19 jaar was ☹️

• #183.335
De 5mg dexamfetamine die ik op heb. :D Drukke planning, maar ritalin ging ik altijd bagger op. Dus als ik er baat bij kon hebben, nam ik het bijna nooit, tenzij het echt cruciaal was met deadlines. Loop al even bij een psycholoog voor iets anders, die kwam er ineens mee dat ik misschien beter ga op een alternatief. Waar was dex toen ik het vroeger echt kon gebruiken. :roflol: Alle voordelen met 0 van de vele nadelen met ritalin.

• #183.338
Ik denk dat je dit soort dingen beter niet kan opzoeken @GigaBrett. Als jij intiem bent met een vrouw dan laat het vooral op je afkomen, de prikkels sensatie ect.

Hoe meer jij of zij gaat denken, hoe slechter de seks.

• #183.339
:D Ik denk dat je dit soort dingen beter niet kan opzoeken @GigaBrett. Als jij intiem bent met een vrouw dan laat het vooral op je afkomen, de prikkels sensatie ect.

Hoe meer jij of zij gaat denken, hoe slechter de seks.
Als je bloed stroomt van het kopje naar het hoofdje is dat niet bevorderlijk.
:D

• #183.340
En die info kon je vroegah ook gewoon op Google vinden.
Waar is de tijd van de pure , niet overdachte sex tussen man en vrouw gebleven. Een tijd dat mensen niet vanalles gingen opzoeken en uitproberen. Maar gewoon fijn en puur elkaar probeerde te ontdekken. Tegenwoordig is het allemaal zo geforceerd. Opzoeken en dan letterlijk maar proberen wat je hebt gelezen of gezien op socials. Als het echte liefde is dan komt het vanzelf.
Tuurlijk zitten er goede kanten aan. Maar alles wat je opzoekt is niet meer puur want je doet zomaar wat na wat je hebt gezien en gelezen.

Als je bloed stroomt van het kopje naar het hoofdje is dat niet bevorderlijk.
:D
Heb jij weleens sex?

Terug
Naar boven