Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.341
Waar is de tijd van de pure , niet overdachte sex tussen man en vrouw gebleven. Een tijd dat mensen niet vanalles gingen opzoeken en uitproberen. Maar gewoon fijn en puur elkaar probeerde te ontdekken. Tegenwoordig is het allemaal zo geforceerd. Opzoeken en dan letterlijk maar proberen wat je hebt gelezen of gezien op socials. Als het echte liefde is dan komt het vanzelf.
Tuurlijk zitten er goede kanten aan. Maar alles wat je opzoekt is niet meer puur want je doet zomaar wat na wat je hebt gezien en gelezen.

Heb jij weleens sex?
Dit is letterlijk wat ik zeg

Op zijn leeftijd moet je blij zijn dat het nog allemaal werkt 🤣 nee grapje hoor…. @Mentat 🥰

• #183.342
Laat gewoon zulke pics zien als voorbeeld. En dan zeg je dat je het zo opgeschoren wilt hebben van de zijkant.

1745945957470.png

1745946004255.png
IMG_5755.jpeg

• #183.343
Een rustig dagje dus maar even aan de schoonmaak gegaan. Ik heb gewoon mn eigen jerrycan water, velgenreiniger, commandant en borstels en doeken bij. Het is altijd lekker om weer vers onderweg te zijn
Je zit toch 10 tot 12 uur per dag in je wagentje dus het moet schoon, netjes en gezellig zijn🤩
IMG-20250430-WA0037.jpeg
IMG-20250430-WA0039.jpeg

Nu zoveel mogelijk op de motorrem afremmem om geen zwarte remblokkenstof te creeëren🤡☠️

Bijlagen

• IMG-20250430-WA0041.jpeg
    IMG-20250430-WA0041.jpeg
    231,6 KB · Weergaven: 32
Laatst bewerkt:
  • #183.344
Een rustig dagje dus maar even aan de schoonmaak gegaan. Ik heb gewoon mn eigen jerrycan water, velgenreiniger, commandant en borstels en doeken bij. Het is altijd lekker om weer vers onderweg te zijn
Je zit toch 10 tot 12 uur per dag in je wagentje dus het moet schoon, netjes en gezellig zijn🤩
IMG-20250430-WA0037.jpeg
IMG-20250430-WA0039.jpeg

Nu zoveel mogelijk op de motorrem afremmem om geen zwarte remblokkenstof te creeëren🤡☠️
Vind je dat niet zonde van de tijd en moeite? Ik was mijn eigen auto’s ook maar 2 tot 3 keer per jaar.

• #183.345
Vind je dat niet zonde van de tijd en moeite? Ik was mijn eigen auto’s ook maar 2 tot 3 keer per jaar.
Waarom? Ik kan het anders niet aanzien. Ik zit anders toch om 1400 uur uit mijn neus te vreten met het risico dat ik daarna nog een spoedkutklusje krijg.
Alleen chauffeurs begrijpen deze tik. Het is niet van jou maar het voelt wel van jezelf, je zit er 10 uur of meer in dus je bouwt een band op met je auto. Als dit vak het in je hart en nieren zit dan is het meer als werk. Ik zat op mn 2e al in de maxicosi naast mn pa. Zomervakanties altijd 3 weken mee naar zuid Europa en dergelijke. Nu doe ik dagritjes omdat ik bij mn gezin wil zijn maar dit doe ik met passie.

Ik had een paar jaar geleden een uitstapje. Ik ging eens op kantoor werken bij een trailer verhuurbedrijf. Na 3 maanden ben ik semi overspannen snel weer terug op de auto gegaan. Het verdient een goede boterham. Zit nu de hele dag in mooi weer , elke dag een ander plaatsje en mooi werkje en savonds mooi met de aardappels thuis.

Ik was mn prive auto ook wekelijks. Mijn motoren was en poets ik zelfs na elke rit...

• #183.346
Ook met weer als in de winter of nu al die groene drab op de wagens? Al zolang als ik mij herinner was ik mijn auto wekelijks. Heerlijk werk.

• #183.347
Ook met weer als in de winter of nu al die groene drab op de wagens? Al zolang als ik mij herinner was ik mijn auto wekelijks. Heerlijk werk.
Sommige mensen zien autos enkel als vervoer. Dat is ook niet erg ofzo maar daar zit het verschil in mindset

En dit is ook gewoon betaald dus vind het totaal niet zonde. Ik zit meteen lekker even een 30 min in de zon. Ben nooit zo lang bezig want ik houd het bijna dagelijks bij dus steeds maar een half uurtje werk , max.

Werkgever is ook gewoon blij dat ik zuinig ben, want deze heb ik splinternieuw gekregen afgelopen september. Vind het alleen maar goed dat ik er af en toe wat tijd in steek.

• #183.348
Sommige mensen zien autos enkel als vervoer. Dat is ook niet erg ofzo maar daar zit het verschil in mindset

En dit is ook gewoon betaald dus vind het totaal niet zonde. Ik zit meteen lekker even een 30 min in de zon. Ben nooit zo lang bezig want ik houd het bijna dagelijks bij dus steeds maar een half uurtje werk , max.

Werkgever is ook gewoon blij dat ik zuinig ben, want deze heb ik splinternieuw gekregen afgelopen september. Vind het alleen maar goed dat ik er af en toe wat tijd in steek.
had een van jullie locaties een container langs de weg staan de #free(ben z’n naam kwijt)? Container was rood wit blauw of hing een spandoek aan of zo. Ergens langs de A28

• #183.349
had een van jullie locaties een container langs de weg staan de #free(ben z’n naam kwijt)? Container was rood wit blauw of hing een spandoek aan of zo. Ergens langs de A28
Nee wij hebben enkel groene Prezero bakken. Wij doen als zeer grote speler in de wereldmarkt niet mee met politieke protest of andersoorts protestacties. Een steunbetuiging of goede doelen doen ze wel aan. Maar met vele tientallen locaties in Nederland weet ik niet welke je bedoeld. Ik kom op hooguit 3 of 4 vestigingen totaal.

• #183.350
Nee wij hebben enkel groene Prezero bakken. Wij doen als zeer grote speler in de wereldmarkt niet mee met politieke protest of andersoorts protestacties. Een steunbetuiging of goede doelen doen ze wel aan. Maar met vele tientallen locaties in Nederland weet ik niet welke je bedoeld. Ik kom op hooguit 3 of 4 vestigingen totaal.
1746008876067.png

Die VDL sticker komt me zo bekend voor

• #183.351
1746008876067.png

Die VDL sticker komt me zo bekend voor
is de maker van de haakarm opbouw. Zit in Hapert.

Zojuist een officiële volvo jas gefixxt. Had een storing in de auto sinds ik em had. Kregen ze na 12 weken nog niet opgelost. Dus Volvo Nederland en Zweden erbij . Ik stond in direct contact met de wizzkid van Volvo en had een aantal keer aangegeven wat ik ervan dacht en had uiteindelijk het blijkbaar nog goed ook🤣. Gewoon een leuke blijk van waardering. Jasjes zijn nog best prijzig dus mooi meegenomen. Dag wordt steeds beter😃

Laatst bewerkt:
  • #183.359
Waarom? Ik kan het anders niet aanzien. Ik zit anders toch om 1400 uur uit mijn neus te vreten met het risico dat ik daarna nog een spoedkutklusje krijg.
Alleen chauffeurs begrijpen deze tik. Het is niet van jou maar het voelt wel van jezelf, je zit er 10 uur of meer in dus je bouwt een band op met je auto. Als dit vak het in je hart en nieren zit dan is het meer als werk. Ik zat op mn 2e al in de maxicosi naast mn pa. Zomervakanties altijd 3 weken mee naar zuid Europa en dergelijke. Nu doe ik dagritjes omdat ik bij mn gezin wil zijn maar dit doe ik met passie.

Ik zit elke dag anderhalfuur tot 2 uur in mijn wagen en met smerige wagens rij ik ook niet graag rond

Terug
Naar boven