AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.364
Waarom? Ik kan het anders niet aanzien. Ik zit anders toch om 1400 uur uit mijn neus te vreten met het risico dat ik daarna nog een spoedkutklusje krijg.
Alleen chauffeurs begrijpen deze tik. Het is niet van jou maar het voelt wel van jezelf, je zit er 10 uur of meer in dus je bouwt een band op met je auto. Als dit vak het in je hart en nieren zit dan is het meer als werk. Ik zat op mn 2e al in de maxicosi naast mn pa. Zomervakanties altijd 3 weken mee naar zuid Europa en dergelijke. Nu doe ik dagritjes omdat ik bij mn gezin wil zijn maar dit doe ik met passie.

Ik had een paar jaar geleden een uitstapje. Ik ging eens op kantoor werken bij een trailer verhuurbedrijf. Na 3 maanden ben ik semi overspannen snel weer terug op de auto gegaan. Het verdient een goede boterham. Zit nu de hele dag in mooi weer , elke dag een ander plaatsje en mooi werkje en savonds mooi met de aardappels thuis.

Ik was mn prive auto ook wekelijks. Mijn motoren was en poets ik zelfs na elke rit...
Maar bedankt voor het antwoord. Ik vroeg het me gewoon oprecht af omdat je regelmatig aangeeft tijdens je werk loze uren ook aan zelfstudie te besteden en het dus niet zo is dat je anders niets nuttigs te doen hebt.

• #183.365
Kamer van de jongens geverfd. Ze wilden graag naar de kelder (snap ik, rukbunker/gamekamer). Vroeger is het een it-afdeling geweest. Hoe vraag ik me af met een minuscuul raampje maar wellicht is dat gelijk het antwoord.

Er waren alleen van die lelijke rot betonblokken als muur. Heb het maar even geschilderd.
Nu Ja: ruimte van 7 bij 4 meter schilder je niet even in je eentje natuurlijk, maar de eerste twee lagen zitten erop, duimen dat een derde niet nodig is.

• #183.366
Maar bedankt voor het antwoord. Ik vroeg het me gewoon oprecht af omdat je regelmatig aangeeft tijdens je werk loze uren ook aan zelfstudie te besteden en het dus niet zo is dat je anders niets nuttigs te doen hebt.
Geen dank.

Heb vandaag al meerdere uurtjes eraan gespendeerd( zelfstudie). Maar als ik dat de hele dag doe dan komt er op een gegeven moment niks meer binnen. Ik leer in korte maar wel veel korte uitbarstingen. Ik kan sowieso geen uren achter elkaar zitten. Ik leer heel onsamenhangend in de ogen van velen. Schiet alle kanten op, kort en krachtig maar aan het einde valt alles op zn plaats. Heb geen vaste methode. Als iets in mij opkomt begin ik in een frenzy te spitten om 10 min later weer iets anders te gaan doen..

Soms neem ik een leerboek mee en soms een stuk bladmuziek waar ik de avond ervoor niet uit kwam, zodat ik overdag kan uitvinden met Youtube en andere sites waar het mis gaat.

Ik bereid mezelf meestal overdag voor om savonds het in de praktijk te proberen. Ik heb genoeg uurtjes om en/en te doen, heb daarstraks ook 60 pushups en pushdowns gedaan. Heb een aardig vrije baan waarin ik weinig druk ervaar, als ik mn werk einde dag af heb is het gewoon prima, niemand belt me ondertussen op.
Ik rek niet niks, maar soms moet je weleens even wachten op een klant of verwerker oid.
Merendeel is overdag ook youtube want dat kan ik rijdend volgen op gehoor

• #183.367
Geen dank.

Heb vandaag al meerdere uurtjes eraan gespendeerd( zelfstudie). Maar als ik dat de hele dag doe dan komt er op een gegeven moment niks meer binnen. Ik leer in korte maar wel veel korte uitbarstingen. Ik kan sowieso geen uren achter elkaar zitten. Ik leer heel onsamenhangend in de ogen van velen. Schiet alle kanten op, kort en krachtig maar aan het einde valt alles op zn plaats. Heb geen vaste methode. Als iets in mij opkomt begin ik in een frenzy te spitten om 10 min later weer iets anders te gaan doen..

Soms neem ik een leerboek mee en soms een stuk bladmuziek waar ik de avond ervoor niet uit kwam, zodat ik overdag kan uitvinden met Youtube en andere sites waar het mis gaat.

Ik bereid mezelf meestal overdag voor om savonds het in de praktijk te proberen. Ik heb genoeg uurtjes om en/en te doen, heb daarstraks ook 60 pushups en pushdowns gedaan. Heb een aardig vrije baan waarin ik weinig druk ervaar, als ik mn werk einde dag af heb is het gewoon prima, niemand belt me ondertussen op.
Ik rek niet niks, maar soms moet je weleens even wachten op een klant of verwerker oid.
Merendeel is overdag ook youtube want dat kan ik rijdend volgen op gehoor
Kinestetisch en multi modale leerstijl ❤️

• #183.369
Het is leuk maar ik word soms ook gek van mezelf.
Im Sure No Doubt GIF by Star Wars

En dat geldt voor ons en je omgeving ook 🤣

• #183.377
  • #183.378
Met onze oudste zoon een stukje weesten rijden. 1 mei is een natonale feestdag dus betaald verlof. Extra lang weekend van gemaakt.
Gewoon in de auto gestapt en keken wel waar we uitkwamen. Mooie nieuwe plekjes gezien.
1000018846.jpg

1000018848.jpg

• #183.380
Terug
Naar boven