MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

bobbin die snapt het

Gistermiddag geslapen omdat ik me verveelde. Was voordat ik ging trainen dus dacht het kan geen kwaad.

heb ik gvd wakker gelegen van 22.00-24.00 :mad:

Nu kieharde beuk metal luisteren met me oma. awww yea

Dat het weekend is :o

Ik zag vandaag op school in Zwolle iemand met een xxl nutrition vest lopen. Wie o wie was het?:p Was niet heel buff in het speciaal maar toch leuk om te weten

Benen training ging goed :D

Dat ik eindelijk lekker kan schijten

Vandaag in de overvolle trein, in een coupe voor 4 personen, zat ik met een koppel rond de 45, waarvan de chick een MILF was:

Ik: Is het goed als ik het venser even open zet?
Man: Ik heb al geprobeerd, het zit op slot.
Ik: Ik ga toch eens proberen... *schuif het raampje open, no effort*
Man:...

Like a boss...

****ing lekkere training, mamma mag ik pompen? je hebt ook zulke kleine beentjes

kvk

pvda

treu storry: gisteren 'savonds in de gym waar het echt he-le-maal vol zat, ALLE kluisjes waren bezet dus moest tas met portemonee en telefoon los in een rekje leggen. Ik loop de zaal in en....terror!! het staat helemaal vol en voor zover ik kan zien is ALLES bezet, dan valt mijn ook op het enige squatrek dat we hebben en jawel, mijn gym beschermengeltje was met mij die dag, het enige apparaat dag ik nodig heb voor 5*5 madcow is vrij!! :D

ik kon die ecto boys die nooit sq en dl wel zoenen! :D

Portemonnee en telefoon altijd meenemen naar de zaal als het vol zit. Gelukkig mij nooit overkomen.

Officieel weer alleen vandaag, weet niet of dit bij mijn dag verpest of maakt mijn dag goed moet... 2kanten op. Vanavond ff extra hard schreeuwen en hopelijk gaat die 5x5 100 eindelijk eens een keer lukken.

Vanavond lekker trainen en thuisblijven en morgenavond weer lekker chickhuntenn nonmnonmnonmom

Laatst bewerkt:
vriendin komt strax, eindelijk s'avonds niet meer :fa:

Officieel weer alleen vandaag, weet niet of dit bij mijn dag verpest of maakt mijn dag goed moet... 2kanten op. Vanavond ff extra hard schreeuwen en hopelijk gaat die 5x5 100 eindelijk eens een keer lukken.

Vanavond lekker trainen en thuisblijven en morgenavond weer lekker chickhuntenn nonmnonmnonmom
wtf is het uit? wat was er gebeurt

Terug
Naar boven