ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tot wanneer kan je daar sneeuw/vorst verwachten?![]()
Dacht dat we de sneeuw wel gehad hadden voor dit seizoen. Waarschijnlijk in het dorp ligt er niets. Maar we wonen ongeveer 350 meter boven zee niveau.
Onze kat vind het allemaal wel mooi.
![]()
Was afgelopen week 7-10 graden. Meeste mensen hebben de piggdek bandjes ook al ingeruild voor zomer banden. Ik zelf had er nog even mee gewacht
Dit staat in het verkeerde topic mag ik hopen 🤷♀️Muziek clipje van K3 wat mij een ochtend boner geeft.
Dat hangt er vanaf, komt die boner door de vaders, de meisjes, of de artiesten?

Dit is de reden dat je single blijft…Muziek clipje van K3 wat mij een ochtend boner geeft.
True..Dat hangt er vanaf, komt die boner door de vaders, de meisjes, of de artiesten?
![]()
Jullie Belgen blijven bijzonder. Heb je een mooie kelder?Muziek clipje van K3 wat mij een ochtend boner geeft.
250 vierkante meter onder een open bebouwde woning.Jullie Belgen blijven bijzonder. Heb je een mooie kelder?
Waarom is het zo moeilijk om een geheim te bewaren in België? Omdat het accent het meteen verklap! 😉Jullie Belgen blijven bijzonder. Heb je een mooie kelder?
Wat mijn lerares Engels altijd zei: "A dirty mind is a joy forever."True..
Waarom lees ik dan na dit bericht vervolgens onderstaand verkeerd als thecrazyboner ipv thecrazyboomer?
![]()
Kreeg je in 1930 al Engelse les in Nederland?Wat mijn lerares Engels altijd zei: "A dirty mind is a joy forever."
Mijn gymleraar zei daarachter: a dirty wife a toy forever.Wat mijn lerares Engels altijd zei: "A dirty mind is a joy forever."
Dat was eng, dat was een vrouw tegen pensioenleeftijd.
We hebben in ieder geval iets geleerd!Mijn gymleraar zei daarachter: a dirty wife a toy forever.
Was ook alleen maar compensatiegedrag: zo gay als wat

Geen idee, toen was ik al bijna met pensioen.
Yup.... Dat hij into worstelen was en dat heel graag met de knapste jongens uit de klas voordeed 🤔
Mijn lerares Engels zei : 'En nu gauw weg voordat iemand ons betrapt'.Wat mijn lerares Engels altijd zei: "A dirty mind is a joy forever."
Dat was eng, dat was een vrouw tegen pensioenleeftijd