AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.463
Yup.... Dat hij into worstelen was en dat heel graag met de knapste jongens uit de klas voordeed 🤔
Dat hij bij alles riep: simple as kissing... Vlak voor hij ze op de verkeerde plek greep om te helpen de draai om de hoge rekstok te krijgen etc.

Ik leerde al vroeg dat sexuele intimidatie niet alleen bij meiden voorkwam maar ook bij jongens en dat melding doen geen zin had, alleen maar reden werd waarom ik later bepaalde opleiding niet kon doen.
Heftig, ik leerde alleen dat ook volwassenen gevoel voor humor hebben en niets menselijks hun vreemd is.

Alhoewel, die 10 voor een onderdeel in het eindexamenjaar kwam wel uit een 1 op 1 situatie. Misschien heb ik iets verdrongen.

Mijn lerares Engels zei : 'En nu gauw weg voordat iemand ons betrapt'.

Dat was spannend, zij was een jaar of 25 jong.
Was dat niet je lerares Nederlands?
:thinking:

• #183.465
Yup.... Dat hij into worstelen was en dat heel graag met de knapste jongens uit de klas voordeed 🤔
Dat hij bij alles riep: simple as kissing... Vlak voor hij ze op de verkeerde plek greep om te helpen de draai om de hoge rekstok te krijgen etc.

Ik leerde al vroeg dat sexuele intimidatie niet alleen bij meiden voorkwam maar ook bij jongens en dat melding doen geen zin had, alleen maar reden werd waarom ik later bepaalde opleiding niet kon doen.
Dus geen gymleraar geworden? :trollface:

• #183.466
@Seth_Fit Als je het probeert:
200.gif

• #183.467
Weet je hoeveel vakantie je hebt als docent. Zou ik geen nee tegen zeggen 🥳

• #183.469
Wat hadden jullie gedaan? Best bizar dit.

Ik had altijd een crush op mijn basis school leraar, hij was best gespierd had en krulletjes.
Zij legde mij uit dat er na het komen een tijd van gaan is. Verder was het volledig vrijwillig en heb ik er enkel leuke herinneringen aan over gehouden. Schat van een meid die er ook voor mij was toen zij erachter kwam dat ik dak- en thuisloos was.

Het blijkt toch een verboden vrucht te zijn, die leraren.

• #183.470
Weet je hoeveel vakantie je hebt als zelfstandige?
I know…. Bij de volgende meet kan je mij vast uit leg geven 😊

Zij legde mij uit dat er na het komen een tijd van gaan is. Verder was het volledig vrijwillig en heb ik er enkel leuke herinneringen aan over gehouden. Schat van een meid die er ook voor mij was toen zij erachter kwam dat ik dak- en thuisloos was.

Het blijkt toch een verboden vrucht te zijn, die leraren.
meeste inspiratie die ik heb gehad, was van een leraar die bij defensie zat vertelde altijd zijn heftige verhalen van wat hij allemaal op uitzending had meegemaakt. Was wel erg interessant. Verder boeide mij school echt totaal niet.

• #183.471
  • #183.474
Buffy the Vampire slayer op tv zondagochtend.

Ik zal maar niets verder zeggen. 🫢🫢🫢

Terug
Naar boven