Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh kut 2026 zie ik nu net. Klote zooi. Verkeerde topic
Gaaf!Dinsdag eerste les BJJ, ben benieuwd. 👍
Sta heel vast op de beentjes door vroegere sporten( rugby, Judo etc) maar dat zal niks voorstellen dinsdag vermoed ik😁
Die blauwe 911 luchtkoeler is echt😍😍😍
Leuk! BJJ is zeer uitdagend en persoonlijk vond ik het in het begin loodzwaar. Ga jij Gi of NoGi?Dinsdag eerste les BJJ, ben benieuwd. 👍
Sta heel vast op de beentjes door vroegere sporten( rugby, Judo etc) maar dat zal niks voorstellen dinsdag vermoed ik😁
Leuk! BJJ is zeer uitdagend en persoonlijk vond ik het in het begin loodzwaar. Ga jij Gi of NoGi?
Bolle
Ouwe hardloop Keniaan van me
Dikste keniaan ooit. 😆
Waarschijnlijk de meest witte ook lol
Gaaf! Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.![]()
Ik ben benieuwd. Zal het wel even heel zwaar krijgen gezien ik lang niks gedaan heb.🤣
Mn vrouw zei meteen " dat past wel echt bij jou" nadat ik een filmpje stuurde met wat het voorstelde.
Ik.mocht voor de proefles in korte broek en shirt komen. De rest hadden ze daar zei de beste man aan de telefoon. Uiteraard( als ik het leuk vind, wat ik denk van wel) schaf ik daarna meteen alles aan.
Je hoort het van me👉
In de gi is echt het beste. Je zal versteld staan van hoe iemand je gi kan opvouwen terwijl jij erin zit.![]()
Ik ben benieuwd. Zal het wel even heel zwaar krijgen gezien ik lang niks gedaan heb.🤣
Mn vrouw zei meteen " dat past wel echt bij jou" nadat ik een filmpje stuurde met wat het voorstelde.
Ik.mocht voor de proefles in korte broek en shirt komen. De rest hadden ze daar zei de beste man aan de telefoon. Uiteraard( als ik het leuk vind, wat ik denk van wel) schaf ik daarna meteen alles aan.
In de gi is echt het beste. Je zal versteld staan van hoe iemand je gi kan opvouwen terwijl jij erin zit.
Exact waarom ik al jaren NoGi doe, haha!In de gi is echt het beste. Je zal versteld staan van hoe iemand je gi kan opvouwen terwijl jij erin zit.