MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.401
Het is eindelijk zo ver. :heart:

2e2e.jpeg

• #183.403
Dinsdag eerste les BJJ, ben benieuwd. 👍
Sta heel vast op de beentjes door vroegere sporten( rugby, Judo etc) maar dat zal niks voorstellen dinsdag vermoed ik😁

• #183.407
Dinsdag eerste les BJJ, ben benieuwd. 👍
Sta heel vast op de beentjes door vroegere sporten( rugby, Judo etc) maar dat zal niks voorstellen dinsdag vermoed ik😁
Leuk! BJJ is zeer uitdagend en persoonlijk vond ik het in het begin loodzwaar. Ga jij Gi of NoGi?

• #183.408
Leuk! BJJ is zeer uitdagend en persoonlijk vond ik het in het begin loodzwaar. Ga jij Gi of NoGi?
Screenshot_20250502_150047_Chrome.jpg

Ik ben benieuwd. Zal het wel even heel zwaar krijgen gezien ik lang niks gedaan heb.🤣
Mn vrouw zei meteen " dat past wel echt bij jou" nadat ik een filmpje stuurde met wat het voorstelde.

Ik.mocht voor de proefles in korte broek en shirt komen. De rest hadden ze daar zei de beste man aan de telefoon. Uiteraard( als ik het leuk vind, wat ik denk van wel) schaf ik daarna meteen alles aan.

Bijlagen

• Screenshot_20250502_150100_Chrome.jpg
    Screenshot_20250502_150100_Chrome.jpg
    69,4 KB · Weergaven: 25
  • #183.414
Even paar mooie bochtjes oefenen met mn stalen makker
20250502_173112.jpg

• #183.415

Ik ben benieuwd. Zal het wel even heel zwaar krijgen gezien ik lang niks gedaan heb.🤣
Mn vrouw zei meteen " dat past wel echt bij jou" nadat ik een filmpje stuurde met wat het voorstelde.

Ik.mocht voor de proefles in korte broek en shirt komen. De rest hadden ze daar zei de beste man aan de telefoon. Uiteraard( als ik het leuk vind, wat ik denk van wel) schaf ik daarna meteen alles aan.
Gaaf! Ik ben benieuwd hoe het gaat bevallen.

• #183.417

In de gi is echt het beste. Je zal versteld staan van hoe iemand je gi kan opvouwen terwijl jij erin zit.

• #183.418
In de gi is echt het beste. Je zal versteld staan van hoe iemand je gi kan opvouwen terwijl jij erin zit.

Als ik echt ga beginnen haal ik er wel zo eentje.
Heb vroeger judo gedaan. Dat pak had altijd goede grip om flink momentum bij iemand op te bouwen. Een ruk en een trek, beentje erachter en weg was je🤣

Terug
Naar boven