- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
Ik had geen probleem met de puntjes aan jet begin, net maar een doosjes lucifers op de grond gegooid. Nope, de RM-test red ik niet.

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ahja is vanuit de jacht ook niet heel relevant. 1 dier is voer, 2 nog beter, meer kan je niet meer zo goed individueel tracken als het eenmaal uit elkaar rent.Het doet wat denken aan hoe primitieve volkeren tellen: 1, 2, veel.
Als je zegt meer dan 100.000 is het geen holocaust ontkenning.Het doet wat denken aan hoe primitieve volkeren tellen: 1, 2, veel.
Ik denk dat het doel vooral is om het dichter bij het door Hamas geclaimde aantal te brengen. Om de orde van grootte weg te halen.Als je zegt meer dan 100.000 is het geen holocaust ontkenning.
270.000 max.Als je zegt meer dan 100.000 is het geen holocaust ontkenning.
Ligt er aan wat voor service je er voor krijgt.Ben ik zeker weer de enige die €0,90 contant voor een openbare wc erg vreemd vind.
Contant? Wat voor louche toilet is dat?Ben ik zeker weer de enige die €0,90 contant voor een openbare wc erg vreemd vind.
Gaat het niet om Nederlandse slachtoffers?Ik denk dat het doel vooral is om het dichter bij het door Hamas geclaimde aantal te brengen. Om de orde van grootte weg te halen.
Voor een logische denker als jj wel
Dit is vermoedelijk correct (bron NIOD):
Gedurende de Duitse bezetting zijn ongeveer 107.000 Joodse Nederlanders en Joodse vluchtelingen weggevoerd.
Lijkt idd op een half slinkse manier om een link te creërenDit is vermoedelijk correct (bron NIOD):
Ik blijf bij mijn standpunt dat men de getallen van Gaza en WO2 dichter bij elkaar wil brengen om een gelijkenis te suggereren.
Vergeet de zeep en lampenkappen niet.
Want de afstand tussen 0,90 en een euro is veel kleiner dan tussen 1 euro en 1, 10?Ben ik zeker weer de enige die €0,90 contant voor een openbare wc erg vreemd vind.
heel erg en gebeurd natuurlijk.
€0,40 - €0,45 was beter geweest.Want de afstand tussen 0,90 en een euro is veel kleiner dan tussen 1 euro en 1, 10?
🤭
Zou de gedacht zijn dat veel mensen bij een euro het wisselgeld dan laten zitten?
Niet 0,75?

Als je een euro heb je toch geen €0,90 contant bij je.Want de afstand tussen 0,90 en een euro is veel kleiner dan tussen 1 euro en 1, 10?
🤭
Zou de gedacht zijn dat veel mensen bij een euro het wisselgeld dan laten zitten?
Contant/gepast?Als je een euro heb je toch geen €0,90 contant bij je.
![]()