88 cent.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
88 cent.
Een briefje can €50 is dan ook goed.
Contant betekent niet noodzakelijk gepast.
Als men aangeeft gepast, dan niet.
Contant betekent niet noodzakelijk gepast.
Was het een automaat, een schoteltje, kreeg je een tegoedbon ervoor terug, hoe moet ik het voor me zien?

WC's op stations werken vaak net als bij tankstations met tegoedbonnen voor (een deel van?) het bedrag wat je erin gooit.
SANIFAIR
De toiletten van SANIFAIR vind je op de grote stations. Er is personeel aanwezig en de kosten zijn € 0,90 per toiletbezoek. Je kunt er gemakkelijk met muntgeld of contactloos betalen. Voor je bezoek ontvang je een waardebon van € 0,50 die inwisselbaar is voor een consumptie of aankoop bij onze partners op het station.
Onbemenste toiletten
Op de middelgrote stations vind je onze onbemenste toiletten. Op deze toiletten krijg je toegang via een eenvoudig toegangssysteem met duidelijke instructies. Een toiletbezoek kost € 0,50 en je kunt er gemakkelijk contactloos betalen.
Toilet in samenwerking met een voorziening
Op een aantal kleinere stations zijn toiletten in samenwerking met een andere voorziening, hierbij kun je denken aan een toiletvoorziening via een horecavoorziening of winkel. Een toiletbezoek kost € 0,50 en je kunt er contant of contactloos betalen.
Haha ik zal je het dm 🙈, de mannen gaan er toch niets aan vinden
Haha ik zal je het dm 🙈, de mannen gaan er toch niets aan vinden
dan denk ik dat we het ook niet willen wetenDeed een goede intervaltraining en nog iets waarover ik niet meer mag spreken
In het geval van @Steks , een notoire zeikerd, kan €50,- ook gepast zijnAls men aangeeft gepast, dan niet.
Contant dan mag €50 ook, tenzij duidelijk aangegeven welke biljetten niet geaccepteerd worden.

Wat hebben ze de laatste 15 jaar dan toegevoegd?Het is volgens mij gekomen omdat CrossFit steeds gekker werd met moeilijkere oefeningen etc.

Wat hebben ze de laatste 15 jaar dan toegevoegd?
kijk: https://www.instagram.com/reel/DCha_1ryAKR/?igsh=MXBqMWU3b3h6bHhyNQ==
Afkitten en naar huis ! Tijd voor bier lol
Dan belt hij wel wat laat.m'n zoon belde net (is alleen thuis) en vraagt of ie 21h45 naar bed mag ipv 21h30![]()