Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zouden die schilderskleding eigenlijk goed zitten?
Die mag mij ook wel aanhoudenDie politie vrouw kon mij niet tillen dus neemt ze me zoontje maar mee 🤷♂️
![]()
En 100kcsl / 100ml is schandalig weinig voor de smaak.Airfryer gekocht. Meteen even een bak patat maken. @AK ik snap waarom je die friteslijn lekker vind. Smaakt naar die kleffe mayo bij elk zwembad ooit.
Je kan het er zo in knikkerenDit ding maakt echt alles.vraag voor de ervaren airfyer eigenaar. Kan je die kip er gewoon zo in knikkeren en moet daar wat olie bij of iets?
![]()
Ikzelf vind de kip te hard/krokant in de airfryer. Aardappels zijn erg lekker, maar friet en frikandellen bv ook.Dit ding maakt echt alles.vraag voor de ervaren airfyer eigenaar. Kan je die kip er gewoon zo in knikkeren en moet daar wat olie bij of iets?
![]()
Klein beetje cooking spray met eventueel wat kruiden maakt het wel vele malen beter inderdaad @Gast 174776Kan maar lekkerder is als je het even door de olijfolie haalt.
Oh gewoon deo van xxl dus. Prima kunnen de braadpannen nu ook stofhappen. Lekker met de rijskoker en airfryer.Klein beetje cooking spray met eventueel wat kruiden maakt het wel vele malen beter inderdaad @Gast 174776
Biefstuk gewoon in de pan. denk zeg t maarOh gewoon deo van xxl dus. Prima kunnen de braadpannen nu ook stofhappen. Lekker met de rijskoker en airfryer.

Hoe moet ik anders zien dat hij nog nagenoeg rauw is? Buitenkant klein beetje geschroeid en dan is het prima.
Word nog wat met je , gek of weg gejaagd Congrats ouwe beunhaasMooie kans op het werk. Twee ervaren operators krijgen een functie elders. Dat moet dus opgevuld worden. 👌
zijn gek geworden van mij inderdaad 😆.Word nog wat met je , gek of weg gejaagd Congrats ouwe beunhaas
Gek op je bedoel je ouwe charmeur
Zo ben ik.