- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Snap het probleem niet gaat is gewoon te lui om goed te stellen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben jij een Belg?

Nedernoor. Heb wel de eerste 25 jaar van me leven 20km van de belse grens gewoont
Je kan het wel wegstrepen, maar in je username staat gewoon dat je "Giga" heet!![]()
![]()
1ste en laatste keer dat ik 42 km gewandeld hebt. 🤣🤣
En hij is overduidelijk Fins.Je kan het wel wegstrepen, maar in je username staat gewoon dat je "Giga" heet!
🤭
Moeten we de blaren open prikken 🤣![]()
1ste en laatste keer dat ik 42 km gewandeld hebt. 🤣🤣
Altijd leuk als je op een verjaardag bent zonder je partner en ze toch wel benieuwd zijn hoe je vriendje eruit ziet, of je een foto kan laten zien.![]()
"Dit is mijn vriendje: 🥰"
‘Ik vind dat niet mooi hoor’"Dit is mijn vriendje: 🥰"
"Noooooouuuuuu zeg! Zie je dat?! (Tikt man aan die voor de vorm toch ook maar even kijkt.) Nou dat... dat is wel heel... Dat is wel heel groot. Ik vind dat niet mooi hoor."
"Gelukkig, dat scheelt weer concurrentie."
(Dame is rond de 70 🤭)

‘Ik vind dat niet mooi hoor’
Wat een domme opmerkingen altijd. Mens, Niemand vroeg dat.![]()
Volgende keer gewoon sarcastisxh antwoorden: ik train niet eens, ik neem slechts anabolen.Ik was gisteren op een trouwfeest. Daar stond ik buiten met wat mensen te praten die ik niet kende en dan kwam plots de vraag "wat doe je eigenlijk voor zoveel spieren te krijgen?"
Waarom ik antwoord "elke dag trainen, op mijn eten letten en voldoende rusten". Waarom de NUMMER 1 vraag meteen komt "En hoeveel spuitjes moet je dan zetten? Want jij gebruikt toch zeker anabolen hé?". Waarop de vrouw die erbij staat erop antwoord "Ja natuurlijk, dit krijg je niet door wat te sporten in de gym hoor, ik vind het zelfs wat "te veel"".
Altijd leuk dat anderen een vraag voor je beantwoorden, maar vooral dat mensen zeggen hoe lelijk ze je spieren vinden (maar ze zijn wel benieuwd hoe je er aan komt).
Volgende keer gewoon sarcastisxh antwoorden: ik train niet eens, ik neem slechts anabolen.
Lkkr in die waan laten.
Wat suggesties on het gesprek lekker op gang te houden...Ik was gisteren op een trouwfeest. Daar stond ik buiten met wat mensen te praten die ik niet kende en dan kwam plots de vraag "wat doe je eigenlijk voor zoveel spieren te krijgen?"
Waarom ik antwoord "elke dag trainen, op mijn eten letten en voldoende rusten". Waarom de NUMMER 1 vraag meteen komt "En hoeveel spuitjes moet je dan zetten? Want jij gebruikt toch zeker anabolen hé?". Waarop de vrouw die erbij staat erop antwoord "Ja natuurlijk, dit krijg je niet door wat te sporten in de gym hoor, ik vind het zelfs wat "te veel"".
Altijd leuk dat anderen een vraag voor je beantwoorden, maar vooral dat mensen zeggen hoe lelijk ze je spieren vinden (maar ze zijn wel benieuwd hoe je er aan komt).
Dat kunnen we zien.Op m'n voeding letten? Nergens voor nodig.
Ik eet gewoon elke dag chips enzo.