MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.602
Week overleefd 😎 1dagsweekend na 6 dagen 😎

• #183.603
1000019057.jpg

Laatste stukje van de bekisting van de fundering. Na 20-30 cm grind & 4-5 kuub zwarte klei verzet te hebben is het kwaaie werk bijna gedaan.
Niet normaal hoeveel roze graniet ik tegen ben gekomen. Ben met een soort pickaxe de klei en stenen aan het los bikken.
Heb mezelf tot maandag gegeven om het zover klaar te hebben dat de cementwagen kan komen.

Komt ongeveer 10 kuub cement in. Wordt de basis voor onze badkamer met inloop kast. En 2e badkamer.
Ongeveer 42m2

• #183.605
Altijd leuk als je op een verjaardag bent zonder je partner en ze toch wel benieuwd zijn hoe je vriendje eruit ziet, of je een foto kan laten zien. :grinny:

• #183.613
"Dit reusachtig fenomeen is mijn vriendje"
"Dit is mijn vriendje: 🥰"

"Noooooouuuuuu zeg! Zie je dat?! (Tikt man aan die voor de vorm toch ook maar even kijkt.) Nou dat... dat is wel heel... Dat is wel heel groot. Ik vind dat niet mooi hoor."

"Gelukkig, dat scheelt weer concurrentie."
(Dame is rond de 70 🤭)

• #183.614
"Dit is mijn vriendje: 🥰"

"Noooooouuuuuu zeg! Zie je dat?! (Tikt man aan die voor de vorm toch ook maar even kijkt.) Nou dat... dat is wel heel... Dat is wel heel groot. Ik vind dat niet mooi hoor."

"Gelukkig, dat scheelt weer concurrentie."
(Dame is rond de 70 🤭)
‘Ik vind dat niet mooi hoor’

Wat een domme opmerkingen altijd. Mens, Niemand vroeg dat. :emo:

• #183.615
‘Ik vind dat niet mooi hoor’

Wat een domme opmerkingen altijd. Mens, Niemand vroeg dat. :emo:

Ik was gisteren op een trouwfeest. Daar stond ik buiten met wat mensen te praten die ik niet kende en dan kwam plots de vraag "wat doe je eigenlijk voor zoveel spieren te krijgen?"

Waarom ik antwoord "elke dag trainen, op mijn eten letten en voldoende rusten". Waarom de NUMMER 1 vraag meteen komt "En hoeveel spuitjes moet je dan zetten? Want jij gebruikt toch zeker anabolen hé?". Waarop de vrouw die erbij staat erop antwoord "Ja natuurlijk, dit krijg je niet door wat te sporten in de gym hoor, ik vind het zelfs wat "te veel"".

Altijd leuk dat anderen een vraag voor je beantwoorden, maar vooral dat mensen zeggen hoe lelijk ze je spieren vinden (maar ze zijn wel benieuwd hoe je er aan komt).

• #183.616
Ik was gisteren op een trouwfeest. Daar stond ik buiten met wat mensen te praten die ik niet kende en dan kwam plots de vraag "wat doe je eigenlijk voor zoveel spieren te krijgen?"

Waarom ik antwoord "elke dag trainen, op mijn eten letten en voldoende rusten". Waarom de NUMMER 1 vraag meteen komt "En hoeveel spuitjes moet je dan zetten? Want jij gebruikt toch zeker anabolen hé?". Waarop de vrouw die erbij staat erop antwoord "Ja natuurlijk, dit krijg je niet door wat te sporten in de gym hoor, ik vind het zelfs wat "te veel"".

Altijd leuk dat anderen een vraag voor je beantwoorden, maar vooral dat mensen zeggen hoe lelijk ze je spieren vinden (maar ze zijn wel benieuwd hoe je er aan komt).
Volgende keer gewoon sarcastisxh antwoorden: ik train niet eens, ik neem slechts anabolen.

Lkkr in die waan laten.

• #183.617
Volgende keer gewoon sarcastisxh antwoorden: ik train niet eens, ik neem slechts anabolen.

Lkkr in die waan laten.

Ik vind dat ook een lastige vraag "gebruik je anabolen?". Iemand die niets van sport kent hoeft daar geen antwoord op te hebben vind ik.
Iemand die in het wereldje zit, weet meestal al genoeg, maar daar zal ik zeker open over zijn.

• #183.618
Op m'n voeding letten? Nergens voor nodig.
Ik eet gewoon elke dag chips enzo.

• #183.619

Wat suggesties on het gesprek lekker op gang te houden...

"Wat doe je eigenlijk om zo dik te worden? Lekker alles wat er langskomt in je mond stoppen? Is dit niet meer dan een beetje genieten?"

"Welke emoties probeer je met eten te vergeten?"

"Rondingen zijn wel leuk, maar jij bent moddervet: dat is smerig en ongezond."

Terug
Naar boven