MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.582
Maar dan gaat het balletje tenminste rollen en is iemand ervan bewust dat zoals het nu is het niet goed gaat. Afwachtende houding aannemen veranderd niets, bewustwording is al een stap in de juiste richting en met idd bovenstaande tips kan je deze waardes eigenlijk vrij makkelijk weer goed krijgen.

Denk dat ik wel het maximale doe om gezondheid op peil te houden aangezien de lifestyle an zich niet altijd het gezondst is ben ik ervan overtuigd dat je zeer zeker veel damage controle kan doen dmv medicatie:m/supplementen te nemen.
Neem je ook een ARB/Statine?

Weet je wel hoeveel tren/clen etc. met je fucked? lol. Lijkt mij een beetje hypocriete opmerking.

• #183.584
Denk dat ik wel het maximale doe om gezondheid op peil te houden aangezien de lifestyle an zich niet altijd het gezondst is ben ik ervan overtuigd dat je zeer zeker veel damage controle kan doen dmv medicatie:m/supplementen te nemen.
Is dat zo? Denk dat een @Galen daar wel uitspraak over kan doen.

• #183.585
Neem je ook een ARB/Statine?

Weet je wel hoeveel tren/clen etc. met je fucked? lol. Lijkt mij een beetje hypocriete opmerking.
Maximaal on tren;

IMG_4548.jpeg

• #183.588
Oftewel schijnveiligheid. Als je één keer goede bloedwaarden hebt wilt dat niet per definite zeggen dat je onsterfelijk bent. Ja het is een indicatie, maar er zijn zoveel andere factoren van toepassing als je over die shit praat en niet kunt aflezen van een bloedtest.

• #183.589
Dat is een momentopname. Dat zegt niks over hoeveel aderverkalking/linkerventrikelhypertrofie je hebt.
Een ECG, maak ik eenmalig pj in december, vorige keren geen afwijking te zien.

Alles is een moment opname, maar als dat moment al code rood is zou mezelf sneller druk maken dan dat je positieve cijfers terug krijgt.

• #183.590
Een ECG, maak ik eenmalig pj in december, vorige keren geen afwijking te zien.

Alles is een moment opname, maar als dat moment al code rood is zou mezelf sneller druk maken dan dat je positieve cijfers terug krijgt.
ECG stelt niks voor. Als je meer zekerheid wilt hebben zou ik eerder gaan voor iets zoals echocardiografie.

Nee oke, dat snap ik, maar vaak geeft shit ook een vertekend beeld, omdat het vaak zorgt voor schijnveiligheid imo.

• #183.591
Ik heb meerdere bloedtesten/ecg's gehad toen ik fucked was gegaan door drugs en het letterlijk voelde alsof ik doodging. Alle tests/waardes waren altijd goed schijnbaar. Dan kan ik gewoon door met abusen toch? yolo

• #183.593
  • #183.594
Dat is toch exact wat ik zeg, kunt ook naar de intertoys gaan om daar hulp te vragen maar een trip naar de huisarts is met deze waardes geen overbodige luxe. Het gaat niet vanzelf naar benden als je niks doet en gezien de leeftijd van de persoon is het niet verkeerd om toch nu actie te ondernemen.

Ben jij ook het type die met een inkomen van 900€ pm en en uitgave van 1000€ pm eerst het spaargeld verbrast en dan als het allemaal op is pas actie ondernemen?
Piep toch eens niet zo aangevallen, jongen. Met al jouw kennis en kunde had jij die knaap kunnen vertellen dat hij wat gezonder moet gaan leven. Exact hetzelfde wat de huisarts hem zou vertellen alleen dan zonder te gillen want ook de huisarts zal er weinig paniek in zien.

Terug
Naar boven