AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #183.961
Ik had je een eetbon vd lokale spareribs toko gegeven, gezien je laatste shape foto je wat magertjes oogt en bijna een volwaardige fit girl babe bent.

Haha die is ook altijd welkom inderdaad 🤣 hoewel ik een nieuwe passie heb voor die ossenhaas van de lokale griek 😅. Thnx fitboy nog even doorbijten 🥰

• #183.963
Ritueels krijg ik altijd van familie/kennissen met kerst/verjaardag die 0 inspiratie hebben en ff snel wat moeten kopen. Vandaar met kerst de ritueels winkel altijd net de snelweg tussen den bosch en utrecht is op spits tijden.
Niet alleen rituals maar mijne is gewoon gek van geurstokjes en parfumetjes etc.

• #183.964
Niet alleen rituals maar mijne is gewoon gek van geurstokjes en parfumetjes etc.
Dus jij hebt ook zon ding in de woonkamer staan bij jullie wat je aanstookt voor 5min en dan een dopje erop en voila ineens ruikt de hele tent naar roosjes.

• #183.966
yes heerlijk! En dagelijks andere haarolie 😅

1000029952.jpg

• #183.968
deze is ze ook helemaal wild van. Alles ruikt er naar. Gaat ook mee de auto in om de auto te vergassen.
Screenshot_20250617_200935_Google.jpg

Deze zijn ook heerlijk! Pillow spray ook 🤣 mocht iemand nog naar Griekenland gaan. Daar de lekkerste olie ooit gekocht en wil graag meer 😁

• #183.971
Mijn vriendin spuit het inderdaad in de wc als ik geweest ben met mijn 240gram eiwitten.
Krijg je anders ook dit soort taferelen?

IMG_7865.jpeg

In prep kon denk de buren mijn pis nog ruiken, leek wel chernobyl praktijken. Een dixi was er niks bij.

• #183.972
Krijg je anders ook dit soort taferelen?

IMG_7865.jpeg

In prep kon denk de buren mijn pis nog ruiken, leek wel chernobyl praktijken. Een dixi was er niks bij.
Gadverdamme wes kun je je reet een keer dicht houden!!!! Hoor ik vaak. Die scheten zijn niet mals.
Tegewoordig als ik me richting de wc begeef rent ze er gouw heen en roept ik moet eerst.

• Heart
Waarderingen: AK
  • #183.973
Hoe kan mijn rituals post nu eindigen in kak verhalen he 🤢 weltrusten stinkerds ✌️

• #183.974
  • #183.975
Lekker trainingetje :)

• #183.976
Dik 3 weken caffeine/preworkout vrij :flexbiceps:

• #183.977
Dit word mijn beste zomer ooit 😎

Terug
Naar boven