- Waardering
- 3.899
Of tijd om het gras te maaien.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of tijd om het gras te maaien.
Die komt ook net de verkoelende bunker uit gelopen.
46 kg.Weet iemand wat deze leeg weegt? Kan het op internet nergens vinden.
![]()
Danku.
In de buurt van haarlem is credo gym geopend ga beter daar danBij de schoonfamilie in haarlem en dus helaas even aangewezen op de basic fit voor een week. Maar ben schijnbaar de enige die gek genoeg is om met dit weer benen te doen want alles is lekker vrij. Top man.
Wilde je dat roze sterretje showen??
Laatst geweest. Maar heb een basic fit abbo puur voor als ik hier ben bij de schoonfamilie train thuis ook bij een fatsoenlijke gym. En 15 euro elke keer of een abbo van 60 vind ik wat te gek aangezien ik hier maar afentoe kom.In de buurt van haarlem is credo gym geopend ga beter daar dan
Trainmore bij de raaks is een prima gym in haarlemLaatst geweest. Maar heb een basic fit abbo puur voor als ik hier ben bij de schoonfamilie train thuis ook bij een fatsoenlijke gym. En 15 euro elke keer of een abbo van 60 vind ik wat te gek aangezien ik hier maar afentoe kom.
Ben destijds ook zo stom geweest om geen maandelijks opzegbaare abbo te doen. Zit er dus nog een maand of 6 aan vast. Denk dat ik daarna wel naar een andere ga kijken voor hier. Sluit credo dan ook niet uit.
Sorry ik moest vandaag werken, anders was ik van de partij
Gelukkig Benny nog gezien, er zijn nog zekerheden in’t leven.Sorry ik moest vandaag werken, anders was ik van de partij
Als er ooit brand is, zie ik die nog binnen stappen.Gelukkig Benny nog gezien, er zijn nog zekerheden in’t leven.
Weet iemand wat deze leeg weegt? Kan het op internet nergens vinden.
![]()
Bedoel niet het hele apparaat wijsneus.
46kg