XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • #183.984
f22e681d-9d51-4ac4-967e-abc0795b0298.jpeg

Dat de nieuwe gear real is🤭 maakt mijn dag goed😃
 
  • #183.985
De (bijna) oldtimer Benz snel een setje 17inch orginele mercedes velgen gegeven. Komen nog wel dikkere velgen onder maar kon dit nieuwe setje( 2000km mee gereden) voor 175 ophalen dus why nut! Hij staat nu wel aardig hoog dus een setje losse veren besteld voor een bescheiden 4 cm verlaging. Raampjes worden ook nog getint. Ach je bent nooit klaar met zo een ding, altijd wat te doen!
IMG-20250615-WA0008.jpeg
IMG-20250615-WA0006.jpeg


Meteen gepolijst en hij ziet er weer prachtig uit. 39.5 jaar oud en eerste lak🥰
 

Bijlagen

  • IMG-20250615-WA0004.jpeg
    IMG-20250615-WA0004.jpeg
    218,1 KB · Weergaven: 20
  • #183.986
De (bijna) oldtimer Benz snel een setje 17inch orginele mercedes velgen gegeven. Komen nog wel dikkere velgen onder maar kon dit nieuwe setje( 2000km mee gereden) voor 175 ophalen dus why nut! Hij staat nu wel aardig hoog dus een setje losse veren besteld voor een bescheiden 4 cm verlaging. Raampjes worden ook nog getint. Ach je bent nooit klaar met zo een ding, altijd wat te doen!
IMG-20250615-WA0008.jpeg
IMG-20250615-WA0006.jpeg


Meteen gepolijst en hij ziet er weer prachtig uit. 39.5 jaar oud en eerste lak🥰
Bij dit model zijn de krik punten vaak erg rot tenzij die geïmporteerd is uit een droog land of altijd binnen geparkeerd stond en met de winter het asfalt niet gezien heeft (pekel).
 
  • #183.987
Bij dit model zijn de krik punten vaak erg rot tenzij die geïmporteerd is uit een droog land of altijd binnen geparkeerd stond en met de winter het asfalt niet gezien heeft (pekel).
100 procent roestvrij. Zelfs in dw wielkasten. Auto is geimporteerd uit het zuidelijkste puntje in Zuid Frankrijk bij een Wijnboer waar hij 3000km per jaar reed. Daar heeft de auto 38 jaar bij 1 eigenaar gereden. Alle boekjes tot en met het aankoopsbonnetje en aflevercontrole aan toe is aanwezig. Een zeldzame verschijning en staat van dit model zei de garagist na de aankoopskeuring die ik heb uit laten voeren. Zelfs motorruimte is nog als nieuw.
 
  • #183.988
100 procent roestvrij. Zelfs in dw wielkasten. Auto is geimporteerd uit het zuidelijkste puntje in Zuid Frankrijk bij een Wijnboer waar hij 3000km per jaar reed. Daar heeft de auto 38 jaar bij 1 eigenaar gereden. Alle boekjes tot en met het aankoopsbonnetje en aflevercontrole aan toe is aanwezig. Een zeldzame verschijning en staat van dit model zei de garagist na de aankoopskeuring die ik heb uit laten voeren. Zelfs motorruimte is nog als nieuw.
Ja zuid europa dan heb je een goed exemplaar. Alles origineel nl/du is zwaar rot of collector item met lage km stand en altijd binnen gestaan, alleen betaal je dan enorm veel en durf je er zelf niet in te rijden.
 
  • #183.989
Ja zuid europa dan heb je een goed exemplaar. Alles origineel nl/du is zwaar rot of collector item met lage km stand en altijd binnen gestaan, alleen betaal je dan enorm veel en durf je er zelf niet in te rijden.
Deze heeft maar 140.000 km
Echte nieuwstaat, niet alleen op het oog. Interieur is spotless en alsof je in een tijdcapsule stapt. Heb er wel penning 16 voor betaald. Had er een splinternieuwe kleine gezinsauto voor kunnen kopen, en worden enkel meer waard✌️
20250320_171334.jpg
20241118_163854.jpg
20241118_163857.jpg
 
  • #183.990
De (bijna) oldtimer Benz snel een setje 17inch orginele mercedes velgen gegeven. Komen nog wel dikkere velgen onder maar kon dit nieuwe setje( 2000km mee gereden) voor 175 ophalen dus why nut! Hij staat nu wel aardig hoog dus een setje losse veren besteld voor een bescheiden 4 cm verlaging. Raampjes worden ook nog getint. Ach je bent nooit klaar met zo een ding, altijd wat te doen!
IMG-20250615-WA0008.jpeg
IMG-20250615-WA0006.jpeg


Meteen gepolijst en hij ziet er weer prachtig uit. 39.5 jaar oud en eerste lak🥰
Gaaf ding zeg! Is vier centimeter niet te ver verlagen in combinatie met originele ( en waarschijnlijk oude ) dempers? Mooi project zo iets.
 
  • #183.991
Gaaf ding zeg! Is vier centimeter niet te ver verlagen in combinatie met originele ( en waarschijnlijk oude ) dempers? Mooi project zo iets.
Thanks! Tis ook mijn oogappeltje. Het is wel geen 600 pk en "performance" maar gewoon echte stijl, uitstraling, kwaliteit en nostalgie. Krijg er bijna dagelijks wel een duimpje of een compliment over van mensen, overal waar ik kom. Had ik niet verwacht maar blijkbaar worden ze nog erg gewaardeerd door velen! Het is natuurlijk ook een icoon uit de jaren 80 en 90.


Daar zeg je wel wat inderdaad! Het zou kunnen dat ie dan tegen de aanslag komt idd. Daar ga ik nog even achteraan
 
  • #183.992
Thanks! Tis ook mijn oogappeltje. Het is wel geen 600 pk en "performance" maar gewoon echte stijl, uitstraling, kwaliteit en nostalgie. Krijg er bijna dagelijks wel een duimpje of een compliment over van mensen, overal waar ik kom. Had ik niet verwacht maar blijkbaar worden ze nog erg gewaardeerd door velen! Het is natuurlijk ook een icoon uit de jaren 80 en 90.
In goede staat zijn het fantastische wagens en net zo exclusief als een RS of AMG, wat mij betreft. De goede staat is daarin wel de sleutel en dat lijkt de jouwe te zijn. Prachtig!

Daar zeg je wel wat inderdaad! Het zou kunnen dat ie dan tegen de aanslag komt idd. Daar ga ik nog even achteraan
Ik zie al uit naar de foto's.
 
  • #183.993
In goede staat zijn het fantastische wagens en net zo exclusief als een RS of AMG, wat mij betreft. De goede staat is daarin wel de sleutel en dat lijkt de jouwe te zijn. Prachtig!


Ik zie al uit naar de foto's.
Laatst stond er iemand met een 2023 S klasse. Echt een dikke bak. Die stond naast mij in de wasbox. Hij kwam om de hoek en zei " dat zijn nog de echte mercedessen, zo worden ze niet meer gemaakt" dat maakte me wel even trots als iemand met zo een dikke sloep dat zegt over een 40 jaar oud beestje!
 
  • #183.994
Laatst stond er iemand met een 2023 S klasse. Echt een dikke bak. Die stond naast mij in de wasbox. Hij kwam om de hoek en zei " dat zijn nog de echte mercedessen, zo worden ze niet meer gemaakt" dat maakte me wel even trots als iemand met zo een dikke sloep dat zegt over een 40 jaar oud beestje!
Ik denk dat de meeste liefhebbers er zo over denken. Jij weet wat voor een wagen ik rijd maar als ik naast een oude 635csi zou staan zou ik er echt even bij moeten kijken en een praatje moeten maken. De klassiekers zijn geweldig om te zien, een beleving.
 
  • #183.995
Ik denk dat de meeste liefhebbers er zo over denken. Jij weet wat voor een wagen ik rijd maar als ik naast een oude 635csi zou staan zou ik er echt even bij moeten kijken en een praatje moeten maken. De klassiekers zijn geweldig om te zien, een beleving.
Je hebt zo een oldtimer voor complete ervaring inderdaad. Zelfs de knopjes bedienen met een harde " klik" sound is al genieten.
 
  • #183.996
Ik denk dat de meeste liefhebbers er zo over denken. Jij weet wat voor een wagen ik rijd maar als ik naast een oude 635csi zou staan zou ik er echt even bij moeten kijken en een praatje moeten maken. De klassiekers zijn geweldig om te zien, een beleving.
Zo'n oude 635CSI zijn ook echt wel geile bakken.
 
  • #183.997
Thanks! Tis ook mijn oogappeltje. Het is wel geen 600 pk en "performance" maar gewoon echte stijl, uitstraling, kwaliteit en nostalgie. Krijg er bijna dagelijks wel een duimpje of een compliment over van mensen, overal waar ik kom. Had ik niet verwacht maar blijkbaar worden ze nog erg gewaardeerd door velen! Het is natuurlijk ook een icoon uit de jaren 80 en 90.


Daar zeg je wel wat inderdaad! Het zou kunnen dat ie dan tegen de aanslag komt idd. Daar ga ik nog even achteraan
Als je het er toch al voor los hebt zou ik gewoon poten mee nemen. Zul je zien dat ze 3 maand later stuk gaan en alles weer los moet. En het is het grote geld ook niet. Degelijk schoefsetje heb je voor 5 a 600.
 
Laatst bewerkt:
  • #183.998
Als je het er toch al voor los hent zou ik gewoon poten mee nemen. Zul je zien dat ze 3 maand later stuk gaan en alles weer los moet. En het is het grote geld ook niet. Degelijk schoefsetje heb je voor 5 a 600.
HEb je gelijk in. Wou toch al een aantal ietwat uitgedroogde rubbers van de ophanging rondom meepakken dus beter meteen goed doen idd.
 
Terug
Naar boven