Laxeermiddel
Competitive Bodybuilder
- Lid sinds
- 21 apr 2024
- Berichten
- 1.623
- Waardering
- 2.276
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Dat 'fucking good feelen' verdwijnt als sneeuw voor de zon zodra jij daadwerkelijk 'groot' bent. 😂
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat 'fucking good feelen' verdwijnt als sneeuw voor de zon zodra jij daadwerkelijk 'groot' bent. 😂
Honeymoon phase
Bij dit model zijn de krik punten vaak erg rot tenzij die geïmporteerd is uit een droog land of altijd binnen geparkeerd stond en met de winter het asfalt niet gezien heeft (pekel).De (bijna) oldtimer Benz snel een setje 17inch orginele mercedes velgen gegeven. Komen nog wel dikkere velgen onder maar kon dit nieuwe setje( 2000km mee gereden) voor 175 ophalen dus why nut! Hij staat nu wel aardig hoog dus een setje losse veren besteld voor een bescheiden 4 cm verlaging. Raampjes worden ook nog getint. Ach je bent nooit klaar met zo een ding, altijd wat te doen!![]()
![]()
Meteen gepolijst en hij ziet er weer prachtig uit. 39.5 jaar oud en eerste lak🥰
100 procent roestvrij. Zelfs in dw wielkasten. Auto is geimporteerd uit het zuidelijkste puntje in Zuid Frankrijk bij een Wijnboer waar hij 3000km per jaar reed. Daar heeft de auto 38 jaar bij 1 eigenaar gereden. Alle boekjes tot en met het aankoopsbonnetje en aflevercontrole aan toe is aanwezig. Een zeldzame verschijning en staat van dit model zei de garagist na de aankoopskeuring die ik heb uit laten voeren. Zelfs motorruimte is nog als nieuw.Bij dit model zijn de krik punten vaak erg rot tenzij die geïmporteerd is uit een droog land of altijd binnen geparkeerd stond en met de winter het asfalt niet gezien heeft (pekel).
Ja zuid europa dan heb je een goed exemplaar. Alles origineel nl/du is zwaar rot of collector item met lage km stand en altijd binnen gestaan, alleen betaal je dan enorm veel en durf je er zelf niet in te rijden.100 procent roestvrij. Zelfs in dw wielkasten. Auto is geimporteerd uit het zuidelijkste puntje in Zuid Frankrijk bij een Wijnboer waar hij 3000km per jaar reed. Daar heeft de auto 38 jaar bij 1 eigenaar gereden. Alle boekjes tot en met het aankoopsbonnetje en aflevercontrole aan toe is aanwezig. Een zeldzame verschijning en staat van dit model zei de garagist na de aankoopskeuring die ik heb uit laten voeren. Zelfs motorruimte is nog als nieuw.
Deze heeft maar 140.000 kmJa zuid europa dan heb je een goed exemplaar. Alles origineel nl/du is zwaar rot of collector item met lage km stand en altijd binnen gestaan, alleen betaal je dan enorm veel en durf je er zelf niet in te rijden.
Gaaf ding zeg! Is vier centimeter niet te ver verlagen in combinatie met originele ( en waarschijnlijk oude ) dempers? Mooi project zo iets.De (bijna) oldtimer Benz snel een setje 17inch orginele mercedes velgen gegeven. Komen nog wel dikkere velgen onder maar kon dit nieuwe setje( 2000km mee gereden) voor 175 ophalen dus why nut! Hij staat nu wel aardig hoog dus een setje losse veren besteld voor een bescheiden 4 cm verlaging. Raampjes worden ook nog getint. Ach je bent nooit klaar met zo een ding, altijd wat te doen!![]()
![]()
Meteen gepolijst en hij ziet er weer prachtig uit. 39.5 jaar oud en eerste lak🥰
Thanks! Tis ook mijn oogappeltje. Het is wel geen 600 pk en "performance" maar gewoon echte stijl, uitstraling, kwaliteit en nostalgie. Krijg er bijna dagelijks wel een duimpje of een compliment over van mensen, overal waar ik kom. Had ik niet verwacht maar blijkbaar worden ze nog erg gewaardeerd door velen! Het is natuurlijk ook een icoon uit de jaren 80 en 90.Gaaf ding zeg! Is vier centimeter niet te ver verlagen in combinatie met originele ( en waarschijnlijk oude ) dempers? Mooi project zo iets.
In goede staat zijn het fantastische wagens en net zo exclusief als een RS of AMG, wat mij betreft. De goede staat is daarin wel de sleutel en dat lijkt de jouwe te zijn. Prachtig!Thanks! Tis ook mijn oogappeltje. Het is wel geen 600 pk en "performance" maar gewoon echte stijl, uitstraling, kwaliteit en nostalgie. Krijg er bijna dagelijks wel een duimpje of een compliment over van mensen, overal waar ik kom. Had ik niet verwacht maar blijkbaar worden ze nog erg gewaardeerd door velen! Het is natuurlijk ook een icoon uit de jaren 80 en 90.
Ik zie al uit naar de foto's.Daar zeg je wel wat inderdaad! Het zou kunnen dat ie dan tegen de aanslag komt idd. Daar ga ik nog even achteraan
Laatst stond er iemand met een 2023 S klasse. Echt een dikke bak. Die stond naast mij in de wasbox. Hij kwam om de hoek en zei " dat zijn nog de echte mercedessen, zo worden ze niet meer gemaakt" dat maakte me wel even trots als iemand met zo een dikke sloep dat zegt over een 40 jaar oud beestje!In goede staat zijn het fantastische wagens en net zo exclusief als een RS of AMG, wat mij betreft. De goede staat is daarin wel de sleutel en dat lijkt de jouwe te zijn. Prachtig!
Ik zie al uit naar de foto's.
Ik denk dat de meeste liefhebbers er zo over denken. Jij weet wat voor een wagen ik rijd maar als ik naast een oude 635csi zou staan zou ik er echt even bij moeten kijken en een praatje moeten maken. De klassiekers zijn geweldig om te zien, een beleving.Laatst stond er iemand met een 2023 S klasse. Echt een dikke bak. Die stond naast mij in de wasbox. Hij kwam om de hoek en zei " dat zijn nog de echte mercedessen, zo worden ze niet meer gemaakt" dat maakte me wel even trots als iemand met zo een dikke sloep dat zegt over een 40 jaar oud beestje!
Je hebt zo een oldtimer voor complete ervaring inderdaad. Zelfs de knopjes bedienen met een harde " klik" sound is al genieten.Ik denk dat de meeste liefhebbers er zo over denken. Jij weet wat voor een wagen ik rijd maar als ik naast een oude 635csi zou staan zou ik er echt even bij moeten kijken en een praatje moeten maken. De klassiekers zijn geweldig om te zien, een beleving.
Zo'n oude 635CSI zijn ook echt wel geile bakken.Ik denk dat de meeste liefhebbers er zo over denken. Jij weet wat voor een wagen ik rijd maar als ik naast een oude 635csi zou staan zou ik er echt even bij moeten kijken en een praatje moeten maken. De klassiekers zijn geweldig om te zien, een beleving.
Als je het er toch al voor los hebt zou ik gewoon poten mee nemen. Zul je zien dat ze 3 maand later stuk gaan en alles weer los moet. En het is het grote geld ook niet. Degelijk schoefsetje heb je voor 5 a 600.Thanks! Tis ook mijn oogappeltje. Het is wel geen 600 pk en "performance" maar gewoon echte stijl, uitstraling, kwaliteit en nostalgie. Krijg er bijna dagelijks wel een duimpje of een compliment over van mensen, overal waar ik kom. Had ik niet verwacht maar blijkbaar worden ze nog erg gewaardeerd door velen! Het is natuurlijk ook een icoon uit de jaren 80 en 90.
Daar zeg je wel wat inderdaad! Het zou kunnen dat ie dan tegen de aanslag komt idd. Daar ga ik nog even achteraan
HEb je gelijk in. Wou toch al een aantal ietwat uitgedroogde rubbers van de ophanging rondom meepakken dus beter meteen goed doen idd.Als je het er toch al voor los hent zou ik gewoon poten mee nemen. Zul je zien dat ze 3 maand later stuk gaan en alles weer los moet. En het is het grote geld ook niet. Degelijk schoefsetje heb je voor 5 a 600.
