Mindcontrol
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.395
- Lengte
- 1m56
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je zou er maar naast wonenik begon rond 11:00 met de gedachte een uurtje of 2 te studeren. Met enkele tussenpauzes ben ik nu nog steeds bezig😅. De vrouw en kids waren op pad vandaag![]()
![]()
Koptelefoon en anders staat het volume heel laag
Owww
Braam zou ik kiezen ^^Klimop uit de tuin weggehaald, direct n halve meter extra tuin.
Wil je de volgende bewoner erg dwars zitten moet je dat spul planten, wat n hel om te verwijderen
Woekerende Bamboe. Heel de bestrating verrot.
Hele zomer moet je die bende bijhouden. Die wurgen je sierplanten gewoon en eruit krijgen kost je een halve plant als je er geen handigheid in hebt. Meestal trek ik ze volledig bij en met wortel weg en rotten ze vanzelf van de planten af. Maar als je het bijhoud valt het wel mee.
Lekker rustig
Foto's van de wagen!!Vandaag ben teruggebeld. Aangenomen bij een andere werkgever. Dadelijk een zeer dikke wagen onder mn reet, meer geld en NOG dichter bij huis. Eerst moest ik 12 min rijden. Nu nog geen 5 min. Meteen onbepaalde tijd, kat in et bakkie. Uurtjes blijven hetzelfde.
Niet deze wagen maar het tweelingbroertje. Chrome velgjes, dikke hoorns op het dak en natuurlijk een slaapcabine etc etc. En ik was die dagcabines beu. Wil eens een uurtje op bed liggen ipv op de stoel. Wel hetzelfde soort werk alleen meer agrarisch gericht,ook is het wat rustiger werk ipv druk klantenwerk.
Toettoet!
Houdt die lekkende koppeling van vorig jaar het nog? Of is dit een ander bad?