MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.021
ik begon rond 11:00 met de gedachte een uurtje of 2 te studeren. Met enkele tussenpauzes ben ik nu nog steeds bezig😅. De vrouw en kids waren op pad vandaag
20250622_172348.jpg
20250622_172358.jpg

• #184.026
Klimop uit de tuin weggehaald, direct n halve meter extra tuin. :cool:

Wil je de volgende bewoner erg dwars zitten moet je dat spul planten, wat n hel om te verwijderen

• #184.029
  • #184.032
Vandaag ben teruggebeld. Aangenomen bij een andere werkgever. Dadelijk een zeer dikke wagen onder mn reet, meer geld en NOG dichter bij huis. Eerst moest ik 12 min rijden. Nu nog geen 5 min. Meteen onbepaalde tijd, kat in et bakkie. Uurtjes blijven hetzelfde.

Laatst bewerkt:
  • #184.034
Vandaag ben teruggebeld. Aangenomen bij een andere werkgever. Dadelijk een zeer dikke wagen onder mn reet, meer geld en NOG dichter bij huis. Eerst moest ik 12 min rijden. Nu nog geen 5 min. Meteen onbepaalde tijd, kat in et bakkie. Uurtjes blijven hetzelfde.
Foto's van de wagen!!

• #184.035
Niet deze wagen maar het tweelingbroertje. Chrome velgjes, dikke hoorns op het dak en natuurlijk een slaapcabine etc etc. En ik was die dagcabines beu. Wil eens een uurtje op bed liggen ipv op de stoel. Wel hetzelfde soort werk alleen meer agrarisch gericht,ook is het wat rustiger werk ipv druk klantenwerk.
Doordat ik aardig meer ga verdienen kan mijn vrouw stoppen met 2 dagen in de week savonds te werken en hebben we zowel prive als op arbeidsgebied een veel mooiere balans. Ik begin 1.5uur eerder als nu en ben ongeveer net zo laat klaar als nu. En die eindtijden zijn voor mij van belang ivm hobby en sport.

Bijlagen

• images (6).jpeg
    images (6).jpeg
    8,4 KB · Weergaven: 50
Laatst bewerkt:
  • #184.038
Wat zien we tijdens de cardio wandeling ?

Een rat die een pad aan het eten.

IMG_20250625_191119.jpg

Terug
Naar boven