Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is stiekem iets dat de meesten van ons willen doen. Hulde!Net een fatbiker aangereden. Heerlijk gevoel. Zat op haar telefoon en negeerde haaientanden. Dacht al ga je nog remmen maar nee dus.
Foto voor leedvermaak?Net een fatbiker aangereden. Heerlijk gevoel. Zat op haar telefoon en negeerde haaientanden. Dacht al ga je nog remmen maar nee dus.
1 licht verstandelijk beperkte minder gaat niemand missenNet een fatbiker aangereden. Heerlijk gevoel. Zat op haar telefoon en negeerde haaientanden. Dacht al ga je nog remmen maar nee dus.1
Heel vet!De 'kelder' van de woning waar mijn vriendin haar oog op heeft laten vallen. Wij drinken beide vrijwel niet dus een bar/lounge is onnodig. Flink ruimte voor de gym dus.
![]()
Dat is stiekem iets dat de meesten van ons willen doen. Hulde!
Moeten we zelf de afmetingen er bij bedenken?De 'kelder' van de woning waar mijn vriendin haar oog op heeft laten vallen. Wij drinken beide vrijwel niet dus een bar/lounge is onnodig. Flink ruimte voor de gym dus.
![]()
Nee ik moest van mijn vriendin in de auto blijven zitten. Want"zo dat doet ze niet weer" is geen nette menselijke opmerking.
Grofweg tien bij elf meters. Het is eigenlijk lomp groot voor slechts twee personen.
Vrouwen... Ik zal ze nooit begrijpen.Nee ik moest van mijn vriendin in de auto blijven zitten. Want"zo dat doet ze niet weer" is geen nette menselijke opmerking.
About three fiddy bij three fiddy.
Net een fatbiker aangereden. Heerlijk gevoel. Zat op haar telefoon en negeerde haaientanden. Dacht al ga je nog remmen maar nee dus.
Wat weerhoudt jullie ervan om een paar vluchtelingen op te vangen?Grofweg tien bij elf meters. Het is eigenlijk lomp groot voor slechts twee personen.
De plannen voor een homegym!Wat weerhoudt jullie ervan om een paar vluchtelingen op te vangen?
Ze vroeg nog, je bent vast geschroken toch? Toen ik heel rustig nee zij vroeg ze van reed je haar dan expres aan? Leugentje voor eigen bestwil.
IN brabant zeggen we : ongeveer taggenefeftig meter als het niet duidelijk is.
Ik moest een keer heel hard remmen toen ik met een aanhanger achter de auto de weg opdraaide, hier kwam de aanhanger stil op te staan op het fietspad. Er kwamen een paar wielrenners aan die niet op tijd konden remmen en vol op de aanhanger klapten. Ik had gewoon voorrang overigens.Weer iets van mijn lijstje met minder nette verlangens. Nou zou ik graag eens ongestraft een wielrenner aanrijden. Hoop alleen dat die wel wat breekt.
Meneer er stak een kikker.Ik moest een keer heel hard remmen toen ik met een aanhanger achter de auto de weg opdraaide, hier kwam de aanhanger stil op te staan op het fietspad. Er kwamen een paar wielrenners aan die niet op tijd konden remmen en vol op de aanhanger klapten. Ik had gewoon voorrang overigens.
Ik weet niet meer waarvoor ik moest remmen , ik kon me dat ook wel verbeeld hebben…
Gedoe met justitie naderhand. En dan niet om die nieuwe wet.Wat weerhoudt jullie ervan om een paar vluchtelingen op te vangen?
Op het terrein staat een soortement gastenverblijf. Misschien kan ik mijn vriendin overhalen om een paar leuke Svetlana's uit te nodigen.Wat weerhoudt jullie ervan om een paar vluchtelingen op te vangen?
Stoomkabine én een sauna? Sign me upDe 'kelder' van de woning waar mijn vriendin haar oog op heeft laten vallen. Wij drinken beide vrijwel niet dus een bar/lounge is onnodig. Flink ruimte voor de gym dus.
![]()