Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.062

kijk: https://youtu.be/5jY_OCTJxPE?si=As4Wz8lp6ZN4lDqa

Gisteren goed gestudeerd op ritme( metronoom), voicing( harder spelen waar nodig en zachter waar nodig) en op vingerzettingen.

Richting het einde bouw ik net wat teveel spanning op in mn armen ipv het in het spelen te laten vloeien, wat voor teveel spierspanning zorgt. Maar dat is een kwestie van oefenen en ervaring volgens een zeer gewaardeerd organist die af en toe wat vragen beantwoordt en meekijkt via filmpjes.

Iig een heerlijke paar uurtjes gehad. Iedereen was de hort op.

• #184.063
1751220817973.png

• #184.072
Nee ben allergisch voor dat plat Rotterdams

• #184.074
1751228165587.png

• #184.076
1000001666.jpg

Zaterdag windkracht 7 overleeft en heel de dag regen. Gisteren windkracht 8 en hevige regen. Al met al valt het mee.
1000001828.jpg

Alleen een paar kuilen met water er in.
Binnen in is het een ander verhaal. Kleine scheurtjes in het zeil. 1 gedeelte is een mini zwembad geworden
1000001829.jpg

• #184.077
Nieuw contract getekend. Helemaal happy. Meteen onbepaalde tijd. Maar eerst nog even zomervakantie vieren. Voor einde vakantie nog even langsgaan om mn nieuwe wagen in te ruimen en te wassen/poetsen, siergordijntjes ophangen etc

En nog een 3 weken en dan ga ik trouwen. Zaterdag onze 2 mooie gouden ringen gehaald en gegraveerd :" 05-25- +" (2005 toen we verkering kregen, en 2025 het jaar dat we gaan trouwen en een kruisje "tot de dood ons scheidt) plus onze namen.
Trouwjurk geregeld en een 3 delig pak met bruine leren schoenen voor mijzelf. Catering net geregeld want ik doe heeeelemaaal niks die dag.

die centen gaan wel hard zo.

Laatst bewerkt:
  • #184.078
Nieuw contract getekend. Helemaal happy. Meteen onbepaalde tijd. Maar eerst nog even zomervakantie vieren. Voor einde vakantie nog even langsgaan om mn nieuwe wagen in te ruimen en te wassen/poetsen, siergordijntjes ophangen etc

En nog een 3 weken en dan ga ik trouwen. Zaterdag onze 2 mooie gouden ringen gehaald en gegraveerd :" 05-25- +" (2005 toen we verkering kregen, en 2025 het jaar dat we gaan trouwen en een kruisje "tot de dood ons scheidt) plus onze namen.
Trouwjurk geregeld en een 3 delig pak met bruine leren schoenen voor mijzelf. Catering net geregeld want ik doe heeeelemaaal niks die dag.

die centen gaan wel hard zo.
Van harte man enuh..geld moet rollen!

• #184.080
M'n HRV is eindelijk weer eens boven m'n normale range gekomen. Ben al een half jaar aan het ontspannen en nog merk ik wel dat ik lichamelijk nog wat rest-stress heb. HRV is daar wel een goede indicator van (en de fysios die het steeds over m'n hoge spierspanning hadden..). :p

Pre-renovatie was >100ms de standaard op rustdagen, nu nog maar 1x ervaren na een rust lange tijd. Maar we gaan de goede kant op! Voor het eerst in 3 jaar weer bijna een boek uitgelezen. :o
Screenshot_20250701-082817_Fitbit.png

^de dip in sept deed ik met de HARNAS trial mee.
Screenshot_20250701-082836_Fitbit.png

Terug
Naar boven