Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.794
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een natte droom die werkelijkheid wordt.
Goed nat en niet geil.
Snap dat wel hoor. Morgen is het een stuk beter te vertoeven in die hitte.
Slaapt zon loungeset lekker?Buiten wakker worden 🥰 ondanks werken straks geeft dit wel een vakantie gevoel 😎
![]()
Ik heb vannacht mijn survival tent opgezet in de tuin en heb lekker onder de sterren geslapen
Ik heb gewoon met mijn ster omhoog geslapen (buikslaper).Ik heb vannacht mijn survival tent opgezet in de tuin en heb lekker onder de sterren geslapen
Oké Rambo 😋Ik heb vannacht mijn survival tent opgezet in de tuin en heb lekker onder de sterren geslapen
Ik heb vannacht op het logeerbed geslapen omdat ik ik mijn vrouw bleef lastig vallen.
Komt het wel eens voor dat je dan wel bij haar in bed mag?Ik heb vannacht op het logeerbed geslapen omdat ik ik mijn vrouw bleef lastig vallen.
Als ík middagdienst heb slaapt ze al.Komt het wel eens voor dat je dan wel bij haar in bed mag?

kijk: https://youtu.be/wmk57ugRO5A?si=0nvKiRPbOxPQ3mhm
@Buttie88, niet helemaal lekgeprikt?
Enjoy @TheHoff
Ze zijn er allemaal ingetuind.Haha ben gewoon opgestaan in bed met airco op de kamer hoor. Ben niet zo'n camping typ maar wel gek op in de tuin opstarten 😊