- Waardering
- 3.898
Misschien ook nog ergens ruimte voor een jacuzzi 👌🏻
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien ook nog ergens ruimte voor een jacuzzi 👌🏻
Weet niet of hun open staan voor een trio
€5,- entree.
Een whirlpool in de badkamer en iets wat op foto op een jacuzzi lijkt tegen de woning in de achtertuin!Misschien ook nog ergens ruimte voor een jacuzzi 👌🏻
voel me skeer€5,- entree.
Een whirlpool in de badkamer en iets wat op foto op een jacuzzi lijkt tegen de woning in de achtertuin!
Hij accepteert denk ik ook betaling in een bakje ardenner paté en kaki's uit een WOL pakket.
😂. Op een vreemde, zelfpijnigende manier mis ik die dingen soms.Hij accepteert denk ik ook betaling in een bakje ardenner paté en kaki's uit een WOL pakket.
Gaaf!
vond die normale kaki's wel prima maar die "volkoren" ofzo smaakte naar kruidnoten vondt ik altijd. Best wel lekker opzich.. Op een vreemde, zelfpijnigende manier mis ik die dingen soms.
Ik weet niet zeker of ik mij dat herinner, ik ben natuurlijk al een tijdje weg. Wel weet ik nog dat ik van één variant altijd de racekak kreeg. Het duurde verbazingwekkend lang voor ik dat uitgevogeld had.@Laxeermiddel en die mexicaanse bonen paté was ook echt lekker. Zal wel niet goed bij mijn hoofd zijn.
Die zit er al sinds 2019/20 niet meer in de bonen paté.Ik weet niet zeker of ik mij dat herinner, ik ben natuurlijk al een tijdje weg. Wel weet ik nog dat ik van één variant altijd de racekak kreeg. Het duurde verbazingwekkend lang voor ik dat uitgevogeld had.
De pasta vond ik wel te pruimen. Maar ik vind de pasta in het ziekenhuis ook lekker dus het zegt ook vast iets over mijn gevoel voor smaak.
Dan zal ik het vast eens hebben gegeten! Een jaar of twee of drie nadat ik volledig uit dienst ging is Defensie wel een pilot gestart met 'beter' eten voor de speciale eenheden. Daar werden professoren voor gevraagd en dergelijke.Die zit er al sinds 2019/20 niet meer in de bonen paté.
Hahahahahah beter eten. Zit regelmatig beschimeld in de verpakking hoor en zie ik. Paresto is ook nogsteeds een ramp.Dan zal ik het vast eens hebben gegeten! Een jaar of twee of drie nadat ik volledig uit dienst ging is Defensie wel een pilot gestart met 'beter' eten voor de speciale eenheden. Daar werden professoren voor gevraagd en dergelijke.
Hahahahahah beter eten. Zit regelmatig beschimeld in de verpakking hoor en zie ik. Paresto is ook nogsteeds een ramp.
kijk: https://www.instagram.com/p/DHbk5BeM4IR/?img_index=9&igsh=aDFiYW5zbzVidjk3
Wij zijn niks waard he vergeet dat niet. Heb bij de marine 2 jaar in een nood legering gezeten met zwarte schimmel. Maatje werd een keer wakker dat het binnen op zijn voeteneind regende, dak lek.
Lekker man je leven voor defensie geven, en uiteindelijk geven ze geen f**k om je nou daar zou ik die rode barret niet voor willen.Wij zijn niks waard he vergeet dat niet. Heb bij de marine 2 jaar in een nood legering gezeten met zwarte schimmel. Maatje werd een keer wakker dat het binnen op zijn voeteneind regende, dak lek.
Nou die word roze als je er lang genoeg bij zit dus net wat voor jou de luchtdebiel. Man wat zijn die bloedblaren dom ook.Lekker man je leven voor defensie geven, en uiteindelijk geven ze geen f**k om je nou daar zou ik die rode barret niet voor willen.
Ja ik zou wel een marinier doen wat zijn die fucking lekker man meeste zijn ook een beetje buff toch?Nou die word roze als je er lang genoeg bij zit dus net wat voor jou de luchtdebiel. Man wat zijn die bloedblaren dom ook.
Ja redelijk. Veel daarvan zitten ook aan de naald. Tenminste je vond in de grijswater filters wel eens injectie spuiten en naalden als ze mee waren dus ra ra politie pet.Ja ik zou wel een marinier doen wat zijn die fucking lekker man meeste zijn ook een beetje buff toch?
Is dat nog altijd? Het gaat er al jaren over dat dat beter moet. Vooral die schimmelhokken, dat is ongezond.Wij zijn niks waard he vergeet dat niet. Heb bij de marine 2 jaar in een nood legering gezeten met zwarte schimmel. Maatje werd een keer wakker dat het binnen op zijn voeteneind regende, dak lek.