AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.123
  • #184.126
Perfect voor een indoor mini-ramp.
minirampcomplete-scaled.jpg

9425dd_db4a864a510e4512a12d0c240b194895~mv2.jpg

• #184.127
  • #184.129
@Laxeermiddel en die mexicaanse bonen paté was ook echt lekker. Zal wel niet goed bij mijn hoofd zijn.

• #184.130
@Laxeermiddel en die mexicaanse bonen paté was ook echt lekker. Zal wel niet goed bij mijn hoofd zijn.
Ik weet niet zeker of ik mij dat herinner, ik ben natuurlijk al een tijdje weg. Wel weet ik nog dat ik van één variant altijd de racekak kreeg. Het duurde verbazingwekkend lang voor ik dat uitgevogeld had.

De pasta vond ik wel te pruimen. Maar ik vind de pasta in het ziekenhuis ook lekker dus het zegt ook vast iets over mijn gevoel voor smaak.

• #184.131
Ik weet niet zeker of ik mij dat herinner, ik ben natuurlijk al een tijdje weg. Wel weet ik nog dat ik van één variant altijd de racekak kreeg. Het duurde verbazingwekkend lang voor ik dat uitgevogeld had.

De pasta vond ik wel te pruimen. Maar ik vind de pasta in het ziekenhuis ook lekker dus het zegt ook vast iets over mijn gevoel voor smaak.
Die zit er al sinds 2019/20 niet meer in de bonen paté.

• #184.132
Die zit er al sinds 2019/20 niet meer in de bonen paté.
Dan zal ik het vast eens hebben gegeten! Een jaar of twee of drie nadat ik volledig uit dienst ging is Defensie wel een pilot gestart met 'beter' eten voor de speciale eenheden. Daar werden professoren voor gevraagd en dergelijke.

• #184.133
Dan zal ik het vast eens hebben gegeten! Een jaar of twee of drie nadat ik volledig uit dienst ging is Defensie wel een pilot gestart met 'beter' eten voor de speciale eenheden. Daar werden professoren voor gevraagd en dergelijke.
Hahahahahah beter eten. Zit regelmatig beschimeld in de verpakking hoor en zie ik. Paresto is ook nogsteeds een ramp.

kijk: https://www.instagram.com/p/DHbk5BeM4IR/?img_index=9&igsh=aDFiYW5zbzVidjk3

• #184.136
Wij zijn niks waard he vergeet dat niet. Heb bij de marine 2 jaar in een nood legering gezeten met zwarte schimmel. Maatje werd een keer wakker dat het binnen op zijn voeteneind regende, dak lek.
Lekker man je leven voor defensie geven, en uiteindelijk geven ze geen f**k om je nou daar zou ik die rode barret niet voor willen.

• #184.140
Wij zijn niks waard he vergeet dat niet. Heb bij de marine 2 jaar in een nood legering gezeten met zwarte schimmel. Maatje werd een keer wakker dat het binnen op zijn voeteneind regende, dak lek.
Is dat nog altijd? Het gaat er al jaren over dat dat beter moet. Vooral die schimmelhokken, dat is ongezond.

Terug
Naar boven