MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.161
IMG_20250629_204355.jpg
Is dat haar man?

• #184.163
Sex hebben met een tinderdate terwijl haar man op men only vakantie is, en ze zo geil krijgen dat ze zegt je mag je lul steken waar je wilt. 😍😍😍
Even checken of er niet in ander topic ergens iets geschreven is over een dbb'er op men only vakantie...

• #184.169
En ik maak druk maken om een paar rimpels

• #184.174
Heb gisteren gezet, duurt sowieso 2 weken.

Je gaat sowieso niet veel verschil t.o.v. van andere keren, want ik houd het elke keer goed bij. Dan zie je alleen heel subtiel verschil elke keer.
Stuur maar een foto als je klaar bent ik ben benieuwd naar het resultaat. ( en nee ik trek mij daar niet op af).

• #184.178
Minox op je wenkbrauwen werkt dat echt? heb je ook een before foto?
Ja, maar oral monix? fucking dom lol. Altijd topical als je op specifieke plekken haargroei wilt hebt. Same voor je baard. Die vraag heb ik al tig keer beantwoord aan jou volgens mij.

• #184.179
Ja, maar oral monix? fucking dom lol. Altijd tropical als je op specifieke plekken haargroei wilt hebt. Same voor je baard.

lijkt mij ook gevaarlijk op die plek omdat het bloeddruk verlaagd toch. En dicht bij je ogen dan druppelt het naar beneden.... wtf

Die vraag heb ik al tig keer beantwoord aan jou volgens mij.

Ja ik overweeg het voor baard op te vullen en ik heb wel 1 wenkbrauw die iets raarder is. Mss te fixen met brow gel

• #184.180
Ja, maar oral monix? fucking dom lol. Altijd topical als je op specifieke plekken haargroei wilt hebt. Same voor je baard. Die vraag heb ik al tig keer beantwoord aan jou volgens mij.

Oral als in pil vorm? Ik wist niet dat dat bestaat. Nouja in ieder geval beter dan anaal innemen.

Terug
Naar boven