AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.181
lijkt mij ook gevaarlijk op die plek omdat het bloeddruk verlaagd toch. En dicht bij je ogen dan druppelt het naar beneden.... wtf

Die vraag heb ik al tig keer beantwoord aan jou volgens mij.

Ja ik overweeg het voor baard op te vullen en ik heb wel 1 wenkbrauw die iets raarder is. Mss te fixen met brow gel
Laat eens een foto zien dan.

Je hebt toch geen motoriek van een stoeptegel lijkt mij. Al doe je het eerst smeren op een wattenstaafje of iets.

Ik zou eerst een basis leggen met topical monix in combo met microneedling. Daarna kan je het opvullen met ik kan even niet op de naam komen, maar dat gebruiken vrouwen ook vaak voor hun wenkbrauwen. Alleen als je dat meteen doet zonder een goede basis lijkt het heel fake.

• #184.183
Daardoor krijgen vrouwen ook vaak die lelijke neppe wenkbrauwen. Of ze verneuken het door het te tatoeëren. Maar ik denk dat minox ook geen zit heeft bij hen

• #184.184
Ken je die zogenaamde alpha FITXFEARLESS. Hij heeft dat ook gefixt op die manier. Als je ze oude filmpjes checked dan zie je dat hij eerst van die wijven wenkbrauwen had en middels die protocol 't had gefixt.

• #184.185
microblading. zo heet het. Dat moet je doen als je een goede basis hebt om je wenkbrauwen op te vullen.

• #184.186
Ja, maar oral monix? fucking dom lol. Altijd topical als je op specifieke plekken haargroei wilt hebt. Same voor je baard. Die vraag heb ik al tig keer beantwoord aan jou volgens mij.
Topical Minoxidil moet je combineren met stemoxydine en microneedling

IMG_20250704_200525.jpg

• #184.187
Ik heb bij vrouwen nog niet zoveel goede resultaten gezien met die shit. Tenzij ze niet hele rotte wenkbrauwen hadden voorheen. Of ze verneuken het met makeup.

Mannen kunnen het eerst laten opvullen met monix en dan die shit doen. Dan lijkt het natuurlijker.

• #184.188
Topical Minoxidil moet je combineren met stemoxydine en microneedling

IMG_20250704_200525.jpg
Je moet het sowieso combineren met microneedling. Talloze studies wijzen uit dat dat het effect x100 doet. Snap niet waarom je dat niet zou doen. Fucking dom.

Enige waar je wel rekening mee moet houden is dat het niet op andere plekken op je gezicht komt, want die shit heeft invloed op aging. Ik kreeg ook ineens diepere neuslippenplooien toen ik het gebruikte voor mijn baard op te vullen.

• #184.190
Laat eens een foto zien dan.

Je hebt toch geen motoriek van een stoeptegel lijkt mij. Al doe je het eerst smeren op een wattenstaafje of iets.

Ik zou eerst een basis leggen met topical monix in combo met microneedling. Daarna kan je het opvullen met ik kan even niet op de naam komen, maar dat gebruiken vrouwen ook vaak voor hun wenkbrauwen. Alleen als je dat meteen doet zonder een goede basis lijkt het heel fake.

Als er licht op schijnt dan lijkt het net alsof rechter bovenkant weg is. Maar het zijn donkere haren. Ook elke angle ziet het er anders uit. Als ik thuis ben zal ik wat foto’s met verschillende angles / lichtinval maken

Mss mindere dichtheid, diffuus uitval?

Maak later betere foto's

• #184.191
Bekijk bijlage 679181

Als er licht op schijnt dan lijkt het net alsof rechter bovenkant weg is. Maar het zijn donkere haren. Ook elke angle ziet het er anders uit. Als ik thuis ben zal ik wat foto’s met verschillende angles / lichtinval maken

Mss mindere dichtheid, diffuus uitval?
Ik zou je doen. No offense, maar je hebt wel beetje vrouwelijke ogen. Maar niet lelijk op zich.

Ja die wenkbrauwen zou ik wel opvullen, maar je hebt al wel een goede basis. Dat is makkelijk te fixen denk ik. Ikzelf heb het nog nooit gedaan, maar ik weet wel dat het mogelijk is.

Ik zou sowieso eerst monix doen. Er zijn vast talloze protocollen over te vinden. Daar kom jij wel aan uit. En daarna microblading. Maar ik denk dat dat niet eens nodig is.

• #184.192
ik kan morgen eventueel slapen bij een date en dan seks hebben maar ik wil wel mijn kwark met pure chocolade eten en optijd naar bed, in de ochtend ook mijn ei met bagels. Wat moet ik doen?

• #184.193
  • #184.195
ik kan morgen eventueel slapen bij een date en dan seks hebben maar ik wil wel mijn kwark met pure chocolade eten en optijd naar bed, in de ochtend ook mijn ei met bagels. Wat moet ik doen?
En dan seks hebben lmao. Dat is echt geen prestatie in de gay cultuur of iets.

Stuur dan een foto als je indruk wilt maken.

• #184.197
Ik zou je doen. No offense, maar je hebt wel beetje vrouwelijke ogen. Maar niet lelijk op zich.

Ja die wenkbrauwen zou ik wel opvullen, maar je hebt al wel een goede basis. Dat is makkelijk te fixen denk ik. Ikzelf heb het nog nooit gedaan, maar ik weet wel dat het mogelijk is.

Ik zou sowieso eerst monix doen. Er zijn vast talloze protocollen over te vinden. Daar kom jij wel aan uit. En daarna microblading. Maar ik denk dat dat niet eens nodig is.

Oogleden te prominent aanwezig. Nog net geen bug eyes. Had liever hunter eyes... maar f**k it

Opvullen met wat dan? Minox?

• #184.198
Oogleden te prominent aanwezig. Nog net geen bug eyes. Had liever hunter eyes... maar f**k it

Opvullen met wat dan? Minox?
Ja ik wilde het niet zeggen, maar klopt. Wel goede oogkleur.

Ja ik zou eerst monix doen sowieso voor een goede natuurlijke basis. Daarna eventueel finetunen met blading. Als er iets fuckup is als je onnatuurlijke wenkbrauwen hebt, zeker bij mannen. Dat is echt een killer.

• #184.199
Maar jouw case is niet eens zo drastisch. Er ontbreken alleen wat haren aan de zijkant. Ik heb veel erger gezien en dat kan ook prima gefikst worden.

• #184.200
Waarom zo onzeker en die pic meteen verwijderen. Voor hier moet je bang zijn dan? lol

Terug
Naar boven