Seth_fit
Huge Freak
- Waardering
- 7.776
Ja maar ik geniet er wel erg van…
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar ik geniet er wel erg van…
Neem je dat toch gewoon mee, who cares?ik kan morgen eventueel slapen bij een date en dan seks hebben maar ik wil wel mijn kwark met pure chocolade eten en optijd naar bed, in de ochtend ook mijn ei met bagels. Wat moet ik doen?
Pipi wat laat je je weer gaan.ik kan morgen eventueel slapen bij een date en dan seks hebben maar ik wil wel mijn kwark met pure chocolade eten en optijd naar bed, in de ochtend ook mijn ei met bagels. Wat moet ik doen?
Waarom zo onzeker en die pic meteen verwijderen. Voor hier moet je bang zijn dan? lol
Die pics worden toch auto saved naar dat schimmig Discord seperatisten clubjeWaarom zo onzeker en die pic meteen verwijderen. Voor hier moet je bang zijn dan? lol
Nou je kan niet alles hebben, volwassen worden en erover nadenken wat je het belangrijkste vind: palen of uw voedings -en slaapschema...ik kan morgen eventueel slapen bij een date en dan seks hebben maar ik wil wel mijn kwark met pure chocolade eten en optijd naar bed, in de ochtend ook mijn ei met bagels. Wat moet ik doen?
Wie zijn dat ?Die pics worden toch auto saved naar dat schimmig Discord seperatisten clubje
Wilde voorkomen dat mijn ogen in een aap worden gephotoshopped
wat heb ik gemist?Die pics worden toch auto saved naar dat schimmig Discord seperatisten clubje
Als iemand nog een ego/confidence boost nodig heeft. Ga lekker een dagje naar de sauna. Man wat een lading patatpanzers op poten. Je bent 99% gegarandeerd de fitste daar.Nu even pull training en daarna heel de dag in de sauna zitten met de vrouw.
ja, zelfs ik speel daar meestal nog mee voor een podiumplaatsAls iemand nog een ego/confidence boost nodig heeft. Ga lekker een dagje naar de sauna. Man wat een lading patatpanzers op poten. Je bent 99% gegarandeerd de fitste daar.
Dat maak jij er van oom scOLIosisja, zelfs ik speel daar meestal nog mee voor een podiumplaats
Kijk dat vind ik nou zelf ook. En waarom weet ik daar niks van ?Waarom zit ik niet bij die Discord? Ben ik niet cool genoeg?
Waarom zit ik niet bij die Discord? Ben ik niet cool genoeg?
Is er een Discord?Waarom zit ik niet bij die Discord? Ben ik niet cool genoeg?
Ik heb vernomen dat er iets van een discord is.