- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik blijf enorme bewondering, respect en ook zeker jaloezie hebben voor hij jij deze stap gemaakt hebt.![]()
![]()
Morgen beginnen met de dakplaten erop te leggen.
Het is dat het hier stikt van de mini muggen(knoeten in the Noors) en de dazen/paardevliegen. Anders ging ik er vanavond al in de open lucht slapen. 34 graden vandaag. Auto gaf 43 aan toen we weg reden bij het fjord na een verfrissende duik.
Het is dat het hier stikt van de mini muggen(knoeten in the Noors) en de dazen/paardevliegen. Anders ging ik er vanavond al in de open lucht slapen.
kijk: https://youtu.be/Ta0f0oB4I-Q?si=DVnNlUx1tYT5va1I
4 van deze jongens neerzetten als een Noorse Musquito Iron Dome.
kijk: https://youtu.be/Ta0f0oB4I-Q?si=DVnNlUx1tYT5va1I
4 van deze jongens neerzetten als een Noorse Musquito Iron Dome.
Heerlijk hier. Blijf het zeggen, ook hier moet er gewoon gewerkt worden. Maar de omgeving en relaxte sfeer maakt alles goed.Ik blijf enorme bewondering, respect en ook zeker jaloezie hebben voor hij jij deze stap gemaakt hebt.
Lekker bezig weer!
Neem anti-histamines. De jeuk en de reactie worden veroorzaakt door je lichaamseigen histamines. Als je anti-histamines slikt heb je geen reactie en krijg je geen jeuk en amper bultjes.Ik zag al wat reclames ervan voorbij komen. Maar had er nog niet op geklikt en bekeken.
Een zonnige dag na regen is drama. Zwermen met knoeten trekken er voorbij dan. Meestal heb ik er niet veel last van want ik steek een sigaar op en dan blijven ze wel een half uur weg bij me. Nu een dag of 10 zon en mijn benen zijn aan het genezen.
![]()
Zachte winter en veel sneeuw voor de echte vrieskou. Dan vriezen de eitjes en larven niet kapot. Dan krijg je veel elende.
Wel vrij weinig wespen gelukkig tot nu toe. Af en toe libelles van 10-15 cm die voorbij zoemen.

Gast wtf?
Ik verbaas mij erover dat een meid van 1.54 meter hoog zo een mond opzet tegen mij.
Wel ben ik, natuurlijk, op de goede luchthaven. Ik weet alleen nog niet of ik hen onder ogen wil komen.
Meteen een vraag. Sinds de laatste update geeft mijn WhatsApp US tijden weer. Hebben meer mensen hier daar last van?
Ik verbaas mij erover dat hij zich erover verbaasd dat een meid boos is op iemand met zo'n domme move.
Dat vraagteken achter de "Ik hou van jou"

😂
Prachtig🤣.
Ik verbaas mij erover dat een meid van 1.54 meter hoog zo een mond opzet tegen mij.
Wel ben ik, natuurlijk, op de goede luchthaven. Ik weet alleen nog niet of ik hen onder ogen wil komen.
Meteen een vraag. Sinds de laatste update geeft mijn WhatsApp US tijden weer. Hebben meer mensen hier daar last van?
Heerlijk hè als je iemand zo kan triggeren

Pittige tante, mooi.Ik verbaas mij erover dat een meid van 1.54 meter hoog zo een mond opzet tegen mij.
NopeSinds de laatste update geeft mijn WhatsApp US tijden weer. Hebben meer mensen hier daar last van?
Blijft toch je moeder hè.
Jij vraagt wel eens hoe men hun relatie na jaren spannend houdt. Dit is een voorbeeld ervan. Steekt zij mij neer? Krijg ik een stomp op mijn oog? Het blijft de vraag. Misschien had ik haar niet moeten leren vechten...
Ik ben, uiteraard, op de juiste luchthaven. Het is vooral komisch omdat zij vanaf Eindhoven zijn vertrokken en dus op Schiphol landen.Ik verbaas mij erover dat hij zich erover verbaasd dat een meid boos is op iemand met zo'n domme move.
Fantastisch. 😂 Ik zou denken dat zij mij na alle jaren zou kennen maar zo op zijn tijd lukt het nog.
Het is niet moeilijk te zien dat zij in staat is tot het leiden van een inmiddels tamelijk groot bedrijf, inderdaad. 😂
Oh, dat is je vriendin/vrouw ook echt lmfao. Ik dacht een of andere vriendin/collega waar je mee loopt te dollen. Maar goed, als het voor jou werkt is het prima toch.Jij vraagt wel eens hoe men hun relatie na jaren spannend houdt. Dit is een voorbeeld ervan. Steekt zij mij neer? Krijg ik een stomp op mijn oog? Het blijft de vraag. Misschien had ik haar niet moeten leren vechten...
Ik ben, uiteraard, op de juiste luchthaven. Het is vooral komisch omdat zij vanaf Eindhoven zijn vertrokken en dus op Schiphol landen.
Fantastisch. 😂 Ik zou denken dat zij mij na alle jaren zou kennen maar zo op zijn tijd lukt het nog.
Het is niet moeilijk te zien dat zij in staat is tot het leiden van een inmiddels tamelijk groot bedrijf, inderdaad. 😂