apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan hoe ze op te laat komen/afspraken niet nakomen reageert zou je haast zeggen dat ze ook een collega is geweest.
Ik verbaas mij erover dat een meid van 1.54 meter hoog zo een mond opzet tegen mij.
Wel ben ik, natuurlijk, op de goede luchthaven. Ik weet alleen nog niet of ik hen onder ogen wil komen.
Meteen een vraag. Sinds de laatste update geeft mijn WhatsApp US tijden weer. Hebben meer mensen hier daar last van?
Dit heb ik haar ook al meermaals gezegd. 😂Aan hoe ze op te laat komen/afspraken niet nakomen reageert zou je haast zeggen dat ze ook een collega is geweest.
Tot de enkels afzagen die verse als hij 2 minuten te laat is.
De enige echte! Houdt het wat luchtig.Oh, dat is je vriendin/vrouw ook echt lmfao. Ik dacht een of andere vriendin/collega waar je mee loopt te dollen. Maar goed, als het voor jou werkt is het prima toch.
Gelukkig nog niet voortvluchtig (voor haar).
En werkt het zo als je zo tegen haar praat?Dit heb ik haar ook al meermaals gezegd. 😂
De stroom aan verwensingen als een zakenrelatie weer eens vlak voor de tijd afzegt of gewoon niet op komt dagen is om van te genieten.
De enige echte! Houdt het wat luchtig.
Maar wel als een viswijf uit het raam gaan schreeuwen en middelvingers geven terwijl er een lesauto voor hun staat, heel chique. Kalm aan tijger, sommige mensen hebben hun rijbewijs niet bij een pakje boter gekregen.😂. Zij kan wel tegen een (plaag)stootje, gelukkig. Pretendeert welgeteld twee minuten om boos te zijn en kletst dan de oren van mijn hoofd over haar midweekse uitje.
Tuurlijk! Zij weet dat er letterlijk niets is dat ik niet voor haar zou doen en andersom even zo goed. Er komt binnenkort wel een moment waarop zij mij ergens mee terug pakt.
Dan heb je een goeie te pakken.😂. Zij kan wel tegen een (plaag)stootje, gelukkig. Pretendeert welgeteld twee minuten om boos te zijn en kletst dan de oren van mijn hoofd over haar midweekse uitje.
Tuurlijk! Zij weet dat er letterlijk niets is dat ik niet voor haar zou doen en andersom even zo goed. Er komt binnenkort wel een moment waarop zij mij ergens mee terug pakt.
Beter rijd ze geen auto, maat.Net een flinke aanvaring met een Toyota die absoluut niet kon rijden en vervolgens boos op mij werd toen ik daar op anticipeerde door uit te wijkenMaar wel als een viswijf uit het raam gaan schreeuwen en middelvingers geven terwijl er een lesauto voor hun staat, heel chique. Kalm aan tijger, sommige mensen hebben hun rijbewijs niet bij een pakje boter gekregen.
Ja kan. Zal ongetwijfeld wel allemaal niet serieus zijn, maar ik denk niet dat ik zulke taal zou kunnen tolereren/appreciëren. Ook al zou het voor de grap zijn. Beetje respect mag wel.😂. Zij kan wel tegen een (plaag)stootje, gelukkig. Pretendeert welgeteld twee minuten om boos te zijn en kletst dan de oren van mijn hoofd over haar midweekse uitje.
tijd voor een slokje GJa kan. Zal ongetwijfeld wel allemaal niet serieus zijn, maar ik denk niet dat ik zulke taal zou kunnen tolereren/appreciëren. Ook al zou het voor de grap zijn. Beetje respect mag wel.
Ik was je al voor halve tamme.
RustagggHeb maar meteen 5ml geklapt op lege maag. Gaat nog wat worden. Hopelijk
Ik kan mij goed voorstellen dat het iets is waar iemand van moet houden. Het botst ook bij tijd en wijle wel eens. Wij hebben beide graag de leiding en zij is vanuit haar functie gewend dat mensen doen wat zij zegt. Soms geeft dat frictie maar aan het eind van de dag werkt het gewoon erg goed.Ja kan. Zal ongetwijfeld wel allemaal niet serieus zijn, maar ik denk niet dat ik zulke taal zou kunnen tolereren/appreciëren. Ook al zou het voor de grap zijn. Beetje respect mag wel.
Dat lijkt mij een complexe situatie. Kunnen nooit twee leiders zijn. Dat gaat sowieso botsen ja.
CheeriosHeb maar meteen 5ml geklapt op lege maag. Gaat nog wat worden. Hopelijk