MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.362
IMG_9488.jpeg

Ondertussen mijn zoontje:

IMG_9489.jpeg

Denk dat het een scam is hoor, zover ik weet kan hij niet tot 5 tellen laat staan mij een bericht sturen.

• #184.364

Ik verbaas mij erover dat een meid van 1.54 meter hoog zo een mond opzet tegen mij.

Wel ben ik, natuurlijk, op de goede luchthaven. Ik weet alleen nog niet of ik hen onder ogen wil komen.

Meteen een vraag. Sinds de laatste update geeft mijn WhatsApp US tijden weer. Hebben meer mensen hier daar last van?
Aan hoe ze op te laat komen/afspraken niet nakomen reageert zou je haast zeggen dat ze ook een collega is geweest.

Tot de enkels afzagen die verse als hij 2 minuten te laat is.

• #184.365
Aan hoe ze op te laat komen/afspraken niet nakomen reageert zou je haast zeggen dat ze ook een collega is geweest.

Tot de enkels afzagen die verse als hij 2 minuten te laat is.
Dit heb ik haar ook al meermaals gezegd. 😂
De stroom aan verwensingen als een zakenrelatie weer eens vlak voor de tijd afzegt of gewoon niet op komt dagen is om van te genieten.

Oh, dat is je vriendin/vrouw ook echt lmfao. Ik dacht een of andere vriendin/collega waar je mee loopt te dollen. Maar goed, als het voor jou werkt is het prima toch.
De enige echte! Houdt het wat luchtig.

• #184.368
Net een flinke aanvaring met een Toyota die absoluut niet kon rijden en vervolgens boos op mij werd toen ik daar op anticipeerde door uit te wijken :roflol: Maar wel als een viswijf uit het raam gaan schreeuwen en middelvingers geven terwijl er een lesauto voor hun staat, heel chique. Kalm aan tijger, sommige mensen hebben hun rijbewijs niet bij een pakje boter gekregen.

• #184.369
Gelukkig nog niet voortvluchtig (voor haar).
😂. Zij kan wel tegen een (plaag)stootje, gelukkig. Pretendeert welgeteld twee minuten om boos te zijn en kletst dan de oren van mijn hoofd over haar midweekse uitje.
En werkt het zo als je zo tegen haar praat?
Tuurlijk! Zij weet dat er letterlijk niets is dat ik niet voor haar zou doen en andersom even zo goed. Er komt binnenkort wel een moment waarop zij mij ergens mee terug pakt.

• #184.370
😂. Zij kan wel tegen een (plaag)stootje, gelukkig. Pretendeert welgeteld twee minuten om boos te zijn en kletst dan de oren van mijn hoofd over haar midweekse uitje.

Tuurlijk! Zij weet dat er letterlijk niets is dat ik niet voor haar zou doen en andersom even zo goed. Er komt binnenkort wel een moment waarop zij mij ergens mee terug pakt.
Dan heb je een goeie te pakken.

• #184.371
Net een flinke aanvaring met een Toyota die absoluut niet kon rijden en vervolgens boos op mij werd toen ik daar op anticipeerde door uit te wijken :roflol: Maar wel als een viswijf uit het raam gaan schreeuwen en middelvingers geven terwijl er een lesauto voor hun staat, heel chique. Kalm aan tijger, sommige mensen hebben hun rijbewijs niet bij een pakje boter gekregen.
Beter rijd ze geen auto, maat.

• #184.372

Ja kan. Zal ongetwijfeld wel allemaal niet serieus zijn, maar ik denk niet dat ik zulke taal zou kunnen tolereren/appreciëren. Ook al zou het voor de grap zijn. Beetje respect mag wel.

• #184.375
@ThaWasteland Hoe staat 't nou met die vrouwen? Of moeten we je binnenkort net als Bert keer opgeven voor zo'n datingshow?

• #184.378
Ja kan. Zal ongetwijfeld wel allemaal niet serieus zijn, maar ik denk niet dat ik zulke taal zou kunnen tolereren/appreciëren. Ook al zou het voor de grap zijn. Beetje respect mag wel.
Ik kan mij goed voorstellen dat het iets is waar iemand van moet houden. Het botst ook bij tijd en wijle wel eens. Wij hebben beide graag de leiding en zij is vanuit haar functie gewend dat mensen doen wat zij zegt. Soms geeft dat frictie maar aan het eind van de dag werkt het gewoon erg goed.

• #184.379
Wij hebben beide graag de leiding
Dat lijkt mij een complexe situatie. Kunnen nooit twee leiders zijn. Dat gaat sowieso botsen ja.

Maar goed, 't zal dan vast een wilde zijn in bed. Wellicht kan daar 't een en ander mee gecompenseerd worden.

Ik kan persoonlijk wel wat hebben, maar niet als iemand geen respect toont door allerlei gare taal uit te slaan.

Terug
Naar boven