AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.681
Ja was leuk
20250724_105240.jpg
20250724_105336.jpg
20250724_111539.jpg
20250724_111858.jpg
20250724_112100.jpg

Voor kinderen 3 a 4 is het nog best spannend. Ze hebben ook een soort attractie die heel gaaf is gedaan. Deze:

kijk: https://youtu.be/enqk_fQ5MFA?si=8oyaKzwF32G-wmPw

• #184.682
Na 3 museu heb je je geld eruit. In augustus is er ook van alles te doen in het Nationaal Militair Museum in Soest.

Dat is een mooi museum! Ik weet niet of het nog zo is maar voorheen mocht men ook meerijden in een rupsvoertuig en kon er soms met een MAG of Minimi met losse flodders gevuurd worden.

• #184.683
Dat is een mooi museum! Ik weet niet of het nog zo is maar voorheen mocht men ook meerijden in een rupsvoertuig en kon er soms met een MAG of Minimi met losse flodders gevuurd worden.
Ja dat kan dus in augustus weer. Heel gaaf. Kweetnie of mijn zoontje of ik er het meest blij gaat zijn :D.

• #184.685

Bijlagen

• 20250716_122507.jpg
    20250716_122507.jpg
    296,2 KB · Weergaven: 19
  • 20250716_103643.jpg
    20250716_103643.jpg
    169,3 KB · Weergaven: 19
  • 20250716_113348.jpg
    20250716_113348.jpg
    227,6 KB · Weergaven: 20
  • #184.687
Laatste keer dat een of andere aap van een officier had bedacht dat we er allemaal een dagje heen zouden gaan heb ik me ziek gemeld. 6 keer is genoeg.

• #184.688
Zijn er hier mensen in de kerst periode in disney geweest. Is dat de moeite waard met alle versiering?
Welk hotel eventueel in de omgeving, kindvriendelijk.

• #184.689
Ja dat kan dus in augustus weer. Heel gaaf. Kweetnie of mijn zoontje of ik er het meest blij gaat zijn :D.

Hahaha! Het schijnt dat dit jaar weer extra uitgepakt wordt ten opzichte van voorgaande edities. Het is wel erg druk bezocht maar wij komen misschien ook nog even buurten.

Laatste keer dat een of andere aap van een officier had bedacht dat we er allemaal een dagje heen zouden gaan heb ik me ziek gemeld. 6 keer is genoeg.

😂. Het is wel een leuk idee voor een werk uitje. Misschien niet als actief dienend militair...

• #184.690
Zijn er hier mensen in de kerst periode in disney geweest. Is dat de moeite waard met alle versiering?
Wel in Parijs zelf met de kerstdagen. Was genieten. Pluspunt was geen verplichtingen met familie maar lekker met je gezin op pad.

• Like
Waarderingen: AK
  • #184.691

Hier vaak geweest vanaf dat de kinderen klein waren (nu inmiddels volwassen) en alle jaargetijden meegemaakt, waarbij de kerstperiode wel veruit de leukste was.
Overal versiering, muziek en lichtjes. Parade 's avonds ook leuk gedaan met nepsneeuw, enz.

Vrijwel atijd Davy Crockett, volwassen kinderen hebben het er nog vaak over.
Eigen stacaravan en privacy.

• #184.692
Wel in Parijs zelf met de kerstdagen. Was genieten. Pluspunt was geen verplichtingen met familie maar lekker met je gezin op pad.
Zitten er ook aan te denken met kerst weg te gaan aangezien we kerst vroegtijdig vieren aangezien iedereen vd fam niet thuis is met kerst. Had altijd het idee dat disney met kerst rete duur is maar dat valt op zich wel mee.

Hier vaak geweest vanaf dat de kinderen klein waren (nu inmiddels volwassen) en alle jaargetijden meegemaakt, waarbij de kerstperiode wel veruit de leukste was.
Overal versiering, muziek en lichtjes. Parade 's avonds ook leuk gedaan met nepsneeuw, enz.

Vrijwel atijd Davy Crockett, volwassen kinderen hebben het er nog vaak over.
Eigen stacaravan en privacy.
Denk dat het idd voor kinderen een leuke ervaring is. Zijn er al keer in de zomerperiode geweest, maar winter thema is net wat gezelliger lijkt me.

• #184.693
Zitten er ook aan te denken met kerst weg te gaan aangezien we kerst vroegtijdig vieren aangezien iedereen vd fam niet thuis is met kerst. Had altijd het idee dat disney met kerst rete duur is maar dat valt op zich wel mee.

Denk dat het idd voor kinderen een leuke ervaring is. Zijn er al keer in de zomerperiode geweest, maar winter thema is net wat gezelliger lijkt me.

Leukste keer was dat we niet meer aan Sinterklaas zouden doen want ze geloofden al even niet meer, maar na wat raadsels ze toch een kado kregen ; Midweekje Kerstdisney en vrij van school.
Huis was toen even letterlijk te klein, ze hebben volgens mij de hele buurt rondgerend. :roflol:

Halloween thema is btw ook erg leuk.

Achteraf toch hele mooie herinneringen meegegeven.

Europapark in Schwarzwald is trouwens ook supergaaf.

• #184.695
Kut nu twijfel ik aangezien europa park ook een optie is en we daar nog nooit zijn geweest. Vind disney wat “magisch” hebben en qua thema erg leuk. Andere kant phantasialand in duitsland heeft niks magisch, maar is dan weer leuker als de efteling.

• #184.696
Kut nu twijfel ik aangezien europa park ook een optie is en we daar nog nooit zijn geweest. Vind disney wat “magisch” hebben en qua thema erg leuk. Andere kant phantasialand in duitsland heeft niks magisch, maar is dan weer leuker als de efteling.
Wij geven de voorkeur aan Europapark, het heeft dan wel niet het magische van Disney, maar dat is imo ook het enige wat Disney meer te bieden heeft. Houd er alleen wel rekening mee dat Europapark 24 en 25 december dicht is.

• Like
  • #184.697
Europapark moet je meer doen vanwege de attracties, die zijn wat spectaculairder en meer gericht op de wat grotere kinderen.

Met kleinere kinderen zou ik altijd Disney adviseren, zeker in de sprookjesachtige kersttijd. Lekker romantisch met het vrouwtje ook. :heart:

• Like
  • #184.698
Glute drive hebben we ook in Iron house. Is erg makkelijk, advies is wel om een extra pad tussen de riem en je heupen te plaatsen.
Zeker met zwaar gewicht wilt het nog wel eens pittig zijn.
Ffs, dit is ondertussen bijna niet meer te doen zonder dat het voelt alsof ik m'n heupen aan het verbrijzelen ben :o Steek er nochtans een dikke badhanddoek tussen.

Wat voor pad steek jij ertussen? Pussypad krijg ik hier niet rond die riem en yogamatje is wat onhandig (groot).

• #184.699
Ffs, dit is ondertussen bijna niet meer te doen zonder dat het voelt alsof ik m'n heupen aan het verbrijzelen ben :o Steek er nochtans een dikke badhanddoek tussen.

Wat voor pad steek jij ertussen? Pussypad krijg ik hier niet rond die riem en yogamatje is wat onhandig (groot).
Yogamatje zie ik wel vaak voorbij komen hoor, ik doe zelf hipthrusts op smith machine met een pussypad maar ook dan als je precies verkeerd zit kan t extreem kut zijn

• #184.700

Een yogamat is, inderdaad, onhandig maar wel zeer effectief. Zo doe ik mijn hip thrusts in ieder geval wel indien met barbell. Het is een kwestie van één of twee keer dubbel vouwen.

Terug
Naar boven