XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.723
Ligt er ook aan in hoeverre je de was scheidt.

• #184.726
Met

Verwacht ik wel dat de was gescheiden wordt.
Ahzo, ik snap je.
Door de week gaat in de ochtend standaard een 60 graden was aan, in de avond een 30 graden was.
Iedereen heeft hier een capsule wardrobe.
Lingerie gaat op de hand.

Handdoeken, dekbedden etc komen in het weekeinde er inderdaad bij.

Bij deden aan baby zindelijkheidscommunicatie (Ja ben een geitenwollensokkenmama de eerste twee jaar) dus hadden toen misschien een wasje 60 graden om de dag: ene dag luiers, andere dag ondergoed en sokken etc: toen waren de kinderen nog wat kleiner he. Jongste wordt bijna zes: die is al vijf jaar zindelijk.

• #184.727
Ahzo, ik snap je.
Door de week gaat in de ochtend standaard een 60 graden was aan, in de avond een 30 graden was.
Iedereen heeft hier een capsule wardrobe.
Lingerie gaat op de hand.

Handdoeken, dekbedden etc komen in het weekeinde er inderdaad bij.

Bij deden aan baby zindelijkheidscommunicatie (Ja ben een geitenwollensokkenmama de eerste twee jaar) dus hadden toen misschien een wasje 60 graden om de dag: ene dag luiers, andere dag ondergoed en sokken etc: toen waren de kinderen nog wat kleiner he. Jongste wordt bijna zes: die is al vijf jaar zindelijk.

Vind 2 per dag nog wel netjes met zoveel! Ik zit aan 5 per week

• #184.730
Vind 2 per dag nog wel netjes met zoveel! Ik zit aan 5 per week
Dat is dus buiten de weekeinden waar hij met beddengoed bijna continue draait. Zat zeker in begin bij jonge kinderen ook veel wollen kleding bij, die hoeft minder vaak gewassen.

• #184.732
Weinig kleding, alles past bij elkaar.
Bv voor onze jongste: drie korte broeken, drie rokken, drie lange broeken, drie hemdjes, drie t-shirts, 3 truien en 3 vestjes/jasjes.

Voor jongens nog makkelijker en minder.

Ze weten precies wat wanneer in de was moet omdat ze anders niets meer hebben en hoeven minder na te denken maar hebben toch voldoende opties.

Wij hielden in the first plane, de eerste zes jaar ee een Montessori opvoedingsstijl op na (niet te verwarren met de stijl op de Montessori scholen in NL).

• #184.733
Weinig kleding, alles past bij elkaar.
Bv voor onze jongste: drie korte broeken, drie rokken, drie lange broeken, drie hemdjes, drie t-shirts, 3 truien en 3 vestjes/jasjes.

Voor jongens nog makkelijker en minder.

Ze weten precies wat wanneer in de was moet omdat ze anders niets meer hebben en hoeven minder na te denken maar hebben toch voldoende opties.

Wij hielden in the first plane, de eerste zes jaar ee een Montessori opvoedingsstijl op na (niet te verwarren met de stijl op de Montessori scholen in NL).
Dat heb ik mijn hele leven al. :D

• #184.736
1 is beddengoed
1 zijn handdoeken
1 wit
1 zwart
1 grijs/groen

En zijn geen bomvolle trommels ofzo. Hoeveel wassen zit jij/jullie op dan?

In alle eerlijkheid was ik de handdoeken en het beddengoed vergeten mee te tellen. In mijn hoofd klonk vijf wassen echt als veel maar nu ik er zo over nadenk gaan wij daar met ons tweetjes wel overheen. Handdoeken, beddengoed, sportkleding, dagelijkse kleding, de nette kleding van mijn vriendin die apart gaat.

De dame die bij ons schoonmaakt draait tijdens haar werkzaamheden al twee wassen en dan onze eigen dingen nog. Eye opener is dit, zeg.

• #184.738
  • #184.740
Credogym bezocht vandaag. Ik geef een 9/10, mocht wat groter vind ik, maar wieweet gaan ze uitbreiden in de toekomst. Verder een top gym, kreeg echt rust hier. Dumbbels zijn voor nu tot 70 maar gaan t/m 80 in de toekomst
IMG_0705.jpeg
IMG_0706.jpeg
IMG_0704.jpeg

Terug
Naar boven