- Waardering
- 32.515
- Massa
- 160kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De f**k is er mis met ouders tegenwoordig. Overal gillende kinderen, met name jongetjes, en de ouders staan erbij en zeggen er niets van.
Niet gillen gvd. Wat een opvoeding.
Zo zijn ze.De f**k is er mis met ouders tegenwoordig. Overal gillende kinderen, met name jongetjes, en de ouders staan erbij en zeggen er niets van.
Niet gillen gvd. Wat een opvoeding.
Maar voor het geval dat neem je je boot mee?bus volgeladen boot trailer aangehaakt ff een paar biertjes en een sigaartje en dan kan morgen mijn vakantie beginnen ( hopelijk verslaap ik mij niet weer voor de ferry )
Volgens mij ging jij jaarlijks richting Zweden als ik me niet vergis? Veel plezierbus volgeladen boot trailer aangehaakt ff een paar biertjes en een sigaartje en dan kan morgen mijn vakantie beginnen ( hopelijk verslaap ik mij niet weer voor de ferry )
zou kunnen mijn boot is zeewaardig en ik mag op zee varen
liefste 4 x per jaar word nu de 3de keer dit jaar de voor pret is nu al begonnen dus thanks manVolgens mij ging jij jaarlijks richting Zweden als ik me niet vergis? Veel plezier
waar gaat de reis heen?zou kunnen mijn boot is zeewaardig en ik mag op zee varen
liefste 4 x per jaar word nu de 3de keer dit jaar de voor pret is nu al begonnen dus thanks man
Dalsland, pa woont aan de rand van Tresticklan
Vandaag in de basic-fit een sporttas en selfie stick gevonden. In de sporttas zat wel een xxl dildo, extra winst!
Gedraagt die ouwe zich een beetje?
alleen op zondag lol
En die 6 blikken dan?
Wauw wat een leuk zeg. Alvast gefeliciteerd.Daggie Phantasialand. Prachtig park, zeer leuk voor de kinderen. Bekijk bijlage 681953
Bekijk bijlage 681955
Nu alles thuis voorbereiden want morgen trouwen we. Heb net een mooi pak en schoenen gehaald.