Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.701
Yogamatje zie ik wel vaak voorbij komen hoor, ik doe zelf hipthrusts op smith machine met een pussypad maar ook dan als je precies verkeerd zit kan t extreem kut zijn
Met de smith of barbell heb ik er ook geen last van.
Het is die riem van dat apparaat die 't oncomfortabel maakt, omdat ie zo absurd breed is.
Bekijk bijlage 681543
Een yogamat is, inderdaad, onhandig maar wel zeer effectief. Zo doe ik mijn hip thrusts in ieder geval wel indien met barbell. Het is een kwestie van één of twee keer dubbel vouwen.
Ga er dan toch nog maar eens een matje tussen proberen proppen :o

• #184.702
Met de smith of barbell heb ik er ook geen last van.
Het is die riem van dat apparaat die 't oncomfortabel maakt, omdat ie zo absurd breed is.
Bekijk bijlage 681543

Ga er dan toch nog maar eens een matje tussen proberen proppen :o
Ik heb deze ook gedaan tot hij volgeladen zat, heb persoonlijk hier nooit last gehad, wellicht ligt het aan de positie van de pad tijdens je sets?

• #184.703
Ik heb deze ook gedaan tot hij volgeladen zat, heb persoonlijk hier nooit last gehad, wellicht ligt het aan de positie van de pad tijdens je sets?
Denk dat de pad wel goed zit. Ga de volgende keer maar eens wat uitproberen, heb deze keer maar weer gewoon de pijn verbeten :roflol:

M'n zij ziet er de laatste weken permanent zo uit door die kutriem :emo:
Bekijk bijlage 681546

• #184.704
Europapark moet je meer doen vanwege de attracties, die zijn wat spectaculairder en meer gericht op de wat grotere kinderen.

Met kleinere kinderen zou ik altijd Disney adviseren, zeker in de sprookjesachtige kersttijd. Lekker romantisch met het vrouwtje ook. :heart:
Zoveel mensen, zoveel wensen. Mijn kinderen zijn nu 7 en 9. Ik moet je gelijk geven dat er in Europapark veel attracties zijn voor grotere kinderen, daar gaan we/ze ook niet in. Maar er zijn ook heel veel simpele attracties met geen of heel korte wachtrijen dat miste ik wel bij Disney.

• #184.705
Ffs, dit is ondertussen bijna niet meer te doen zonder dat het voelt alsof ik m'n heupen aan het verbrijzelen ben :o Steek er nochtans een dikke badhanddoek tussen.

Wat voor pad steek jij ertussen? Pussypad krijg ik hier niet rond die riem en yogamatje is wat onhandig (groot).
Volgens mij is dit hem. Ik heb in ieder geval geen last van het snijdende effect van een riem.

• #184.706
  • #184.708
Ffs, dit is ondertussen bijna niet meer te doen zonder dat het voelt alsof ik m'n heupen aan het verbrijzelen ben :o Steek er nochtans een dikke badhanddoek tussen.

Wat voor pad steek jij ertussen? Pussypad krijg ik hier niet rond die riem en yogamatje is wat onhandig (groot).
Deze heb ik. Voor jou is er een in het roze!

• #184.709
Tom wilt er vast wel een kusje op geven.
GridArt_20250725_163411601.jpg

• #184.710
Verkeerde topic

Laatst bewerkt:
  • #184.711
Zal voor Damian prima te doen zijn hoor, als ouder kijk je er anders naar als je bepaalde dingen weet en als je voor jezelf ander eten bij hebt, heb je vast een leuke dag.
We hebben de gok gewaagd en gewoon een leuk dagje gehad daar 💪

• #184.714
We kwamen vrijdagavond laat thuis van vakantie, toen was de droger kapot. Fijne timing met de vakantiewas van 9. Gelukkig was het mooi weer. Wasmachine maakte ook al rare geluiden dus beiden nieuw besteld en ze staan nu al te werken 🎉

Best knap trouwens dat onze vorige beestjes het meer dan 9 jaar hebben volgehouden met een/twee wassen per dag, wasbare luiers, wasbare doekjes, plus de was van zo'n groot gezin. Hopelijk doen de nieuwe beestjes het net zo lang.

En... Gelijk alles gereed maken voor de bouw weer van een buiten konijnenhok van 4,5 bij 2 bij 2 want volgende week of de week daarna kunnen we onze nieuwe teddy's ophalen 🥰
Bij de namen zijn kanshebbers als toffee en truffel... Weet niet of ik eetbare namen zo'n goed idee vind haha.

• #184.715
Gestart met 9km joggen, mail werkgever geopend en mijn gewilde loonsverhoging gekregen, laatste weekje werken voor de boeg en nu getrakteerd worden met ontbijt, koffie en zon 😇😇. Goed begin van de dag/week na een kakka week ✌️

1000031554.jpg

• #184.716
We kwamen vrijdagavond laat thuis van vakantie, toen was de droger kapot. Fijne timing met de vakantiewas van 9. Gelukkig was het mooi weer. Wasmachine maakte ook al rare geluiden dus beiden nieuw besteld en ze staan nu al te werken 🎉

Best knap trouwens dat onze vorige beestjes het meer dan 9 jaar hebben volgehouden met een/twee wassen per dag, wasbare luiers, wasbare doekjes, plus de was van zo'n groot gezin. Hopelijk doen de nieuwe beestjes het net zo lang.
Een rib uit je lijf die krengen.

Terug
Naar boven