Dat zal ze leren, die belhamels.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zal ze leren, die belhamels.
Ik zag een aantal leden die toch al niet in m'n vriendenboekje stonden waar ik minder rouwig om ben, maar m'n BMW-bestie zag ik niet helemaal aan komen

Gelukkig heb je mij nog pikIk zag een aantal leden die toch al niet in m'n vriendenboekje stonden waar ik minder rouwig om ben, maar m'n BMW-bestie zag ik niet helemaal aan komen![]()
En dit was bedoeld als positieve noot?

Het is maar goed dat je in meervoud spreekt, anders viel dit natuurlijk onder een persoonlijke aanval.Ik zag een aantal leden die toch al niet in m'n vriendenboekje stonden waar ik minder rouwig om ben, maar m'n BMW-bestie zag ik niet helemaal aan komen![]()
Twee noten.
Wow permban voor de Heilige drie-eenheid?Lees het VS-topic. Daar staat de samenvatting.
@Laxeermiddel ook al ja?
Dat word een rustig DBB weekje zo
Gaat nergens meer over.
Ik ben helderziend, het manuscript is afgewezen bij ze.We hebben het harm reduction-gedeelte van de HARNAS-trial in een paper gegoten en deze ingediend bij The Lancet. Kans op afwijzing >99%. Wie niet waagt, wie niet wint.
![]()
Gefeliciteerd! 🥰Was een mooie dag. Achteraf lekker gegeten met de familie en de getuigen. Het was een heerlijk ontspannen geniet-dagje.![]()
Gefeliciteerd man! 🫶🏻Was een mooie dag. Achteraf lekker gegeten met de familie en de getuigen. Het was een heerlijk ontspannen geniet-dagje.![]()
Ik word je nieuwe bestieIk zag een aantal leden die toch al niet in m'n vriendenboekje stonden waar ik minder rouwig om ben, maar m'n BMW-bestie zag ik niet helemaal aan komen![]()
Gefeliciteerd!Was een mooie dag. Achteraf lekker gegeten met de familie en de getuigen. Het was een heerlijk ontspannen geniet-dagje.![]()
Klopt, zeker met die 2042 bs. Maar wat ik tot nu toe heb gezien ben ik wel gematigd positief.Ik ben altijd sceptisch als het om trailers gaat. Hopelijk gaat het een beetje op 3/4 lijken. Dat waren de beste versies