Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trailers moet je idd sceptisch over zijn. Maar gisteren was er ook een multiplayer reveal waarin de game voor langere tijd gespeeld werd. 'T ziet er allemaal best goed uit op het eerste gezicht.Ik ben altijd sceptisch als het om trailers gaat. Hopelijk gaat het een beetje op 3/4 lijken. Dat waren de beste versies
Heb een gameplay gezien, ziet er wel gaaf uit. Speel voorlopig assassins creed schadows, ben al een maand bezig, en nog steeds niet uitgespeeld, met 50 uur werkweekTrailers moet je idd sceptisch over zijn. Maar gisteren was er ook een multiplayer reveal waarin de game voor langere tijd gespeeld werd. 'T ziet er allemaal best goed uit op het eerste gezicht.
. Leuke langdurige verhaallijn.Dat is mijn favoriete avond. Lekker rustig. Kan ik heerlijk autistisch mijn rondje doen zonder lastig mensen of te wachten ofzo.
Niet een vliegtuig in het gebouw laten vliegen?11 september laatste dag. Steek hem in de brand Rodney. Atjoow
Ja
Fijne vakantie. Mooi eiland als het vliegtuig direct kan landen. Ik had een dagje Gran Canaria vanwege teveel wind.
Ben jij toevallig één van de meldknop misbruikers?Mijn dag begint ook al weer goed vandaag.
Ben er achter gekomen dat er een negeer knop is voor topics en voor andere leden hier.
Lekker hoor.
![]()
Hebben we OOK een meldknop??!

Waarschijnlijk ben ik hetHebben we OOK een meldknop??!
Maar nee dat ben ik niet.
Weet je ik heb hiet hier naar mijn zin.
Meeste topics vind ik ook wel interessant en ook leuk.
Maar er is 1 lid hier (en zou heus wel een goed persoon zijn verder) maar dat lid post zulke (naar mijn mening)
onzin hier en ik kom dat lid ook zogoed als overal tegen in de topcis die ik volg.
Dus ik zag negeer knoppie en klaar.
Jezelf?Hebben we OOK een meldknop??!
Maar nee dat ben ik niet.
Weet je ik heb hiet hier naar mijn zin.
Meeste topics vind ik ook wel interessant en ook leuk.
Maar er is 1 lid hier (en zou heus wel een goed persoon zijn verder) maar dat lid post zulke (naar mijn mening)
onzin hier en ik kom dat lid ook zogoed als overal tegen in de topcis die ik volg.
Dus ik zag negeer knoppie en klaar.