AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.801
Gezellig zo op vrijdag avond in de gym

IMG_0163.jpeg

• #184.803
Ik ben altijd sceptisch als het om trailers gaat. Hopelijk gaat het een beetje op 3/4 lijken. Dat waren de beste versies
Trailers moet je idd sceptisch over zijn. Maar gisteren was er ook een multiplayer reveal waarin de game voor langere tijd gespeeld werd. 'T ziet er allemaal best goed uit op het eerste gezicht.

• #184.804
Nou kinderkamer op de helft af. Muren nog schilderen als stuc droog is, plinten en vloerbedekking en de meubels kunnen erin.

B30D4F8D-A84A-4ACA-8EA8-45BE91DB09AA.jpeg

• #184.805
Trailers moet je idd sceptisch over zijn. Maar gisteren was er ook een multiplayer reveal waarin de game voor langere tijd gespeeld werd. 'T ziet er allemaal best goed uit op het eerste gezicht.
Heb een gameplay gezien, ziet er wel gaaf uit. Speel voorlopig assassins creed schadows, ben al een maand bezig, en nog steeds niet uitgespeeld, met 50 uur werkweek :roflol:. Leuke langdurige verhaallijn.

• #184.809
Laatste dagje vakantie. Vader is inmiddels ook weer in Nederland nadat hij 2 maanden hier is geweest.
1000002675.jpg

Bietje verf er tegen aan en je ziet niet dat er een gebouw tegen aan is gebouwd.
1000002697.jpg

Alle muren aan de binnenkant staan ook inmiddels. Vloer van de slaapkamer en kast ook voltooid.

Krijg veel complimenten van mensen die het gezien hebben die hier in de buurt wonen. Ga er van uit dat ik dan toch iets goed heb gedaan zonder enige echte ervaring in dit soort werk.
1000002703.jpg

• #184.810
11 september laatste dag. Steek hem in de brand Rodney. Atjoow

• #184.816
Mijn dag begint ook al weer goed vandaag.
Ben er achter gekomen dat er een negeer knop is voor topics en voor andere leden hier.
Lekker hoor.
Summer Smile GIF by App in the Air

• #184.818
Ben jij toevallig één van de meldknop misbruikers?
Hebben we OOK een meldknop??! :eek:
Maar nee dat ben ik niet.
Weet je ik heb hiet hier naar mijn zin.
Meeste topics vind ik ook wel interessant en ook leuk.
Maar er is 1 lid hier (en zou heus wel een goed persoon zijn verder) maar dat lid post zulke (naar mijn mening)
onzin hier en ik kom dat lid ook zogoed als overal tegen in de topcis die ik volg.
Dus ik zag negeer knoppie en klaar.

• #184.819
Maar er is 1 lid hier (en zou heus wel een goed persoon zijn verder) maar dat lid post zulke (naar mijn mening)
onzin hier en ik kom dat lid ook zogoed als overal tegen in de topcis die ik volg.
Waarschijnlijk ben ik het

• #184.820
Jezelf?

Terug
Naar boven