ELTraint
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.317
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Waarom zou ik, ik ken je amper

Yup...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou ik, ik ken je amper

Yup...
Ow nee ik dacht dat ik het was
Nee joh.
Soms post ik ook wel eens onzin namelijk, maar dat doet iedereen hier 🤗
Ja dat is zeker waar wat je daar typt.Soms post ik ook wel eens onzin namelijk, maar dat doet iedereen hier 🤗
Gefeliciteerd!! (je hoort het nog weinig tegenwoordig)Mijn vrouwtje feliciteerde me vanochtend en ik wist niet meteen waarom...
Vandaag zijn we dus 3 jaar getrouwd 😬😄
20 januari 2026 gaan we 20 jaar samen zijn 😊Gefeliciteerd!! (je hoort het nog weinig tegenwoordig)
Dat weet die dan weer wel he

Mijn vrouwtje feliciteerde me vanochtend en ik wist niet meteen waarom...
Vandaag zijn we dus 3 jaar getrouwd 😬😄
foei, je trouwdag vergeten...tsk tskThanks! In de ochtend ben ik een ander mens en dat weet ze gelukkig wel, vorige week hadden we het er nog over 😄foei, je trouwdag vergeten...tsk tsk
Hoe ga je dat goedmaken??
Wel Gefeliciteerd trouwens!
Was 3 jaar traditioneel kristal of glas? Weet het niet meer, alweer bijna zes jaar geleden hier.
Bent u altijd trouw geweest? Of af en toe wel eens een date?
Nice! Hoe is het eigenlijk met de liefde?Eerste bezichtigingen achter de rug nog twee dagen. 🤞
Altijd trouw geweest.Bent u altijd trouw geweest? Of af en toe wel eens een date?
Ook nooit mannen of trannies? Want dat lijkt hier helemaal normaal te zijn tegenwoordig...
Dat is ook normaal? Ik ben zo geboren, vieze hufter.Ook nooit mannen of trannies? Want dat lijkt hier helemaal normaal te zijn tegenwoordig...
ja ok, dus u vind het normaal dat u in 1 week regelmatig meerdere mannen paalt ?Dat is ook normaal? Ik ben zo geboren, vieze hufter.
Ja ik ben homo, wist het al toen ik 12 was. Ik zou er niet aan moeten denken om een vrouw te palen.ja ok, dus u vind het normaal dat u in 1 week regelmatig meerdere mannen paalt ?
Straks komt er weer een nieuwe ergere variant van het aids virus als dat zo doorgaat.