Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #184.842
In iedergeval paalt hij geen honden! Heb je geen hondsdolheid?
Dat was eenmalig, hij paalt bij wijze van spreken elke man die tegenkomt op Grindr, de viespeuk.
Ik heb niks tegen homo's maar ze moeten niet zomaar in het wilde weg elkaar gaan palen.

• #184.845
Dat was eenmalig, hij paalt bij wijze van spreken elke man die tegenkomt op Grindr, de viespeuk.
Ik heb niks tegen homo's maar ze moeten niet zomaar in het wilde weg elkaar gaan palen.
Jij anders dan? Daarnaast weet jij toch ook niet wat die "personen" die jij paalt (wat een *** woord trouwens, mag hopen dat jullie meer doen dan alleen dat) wel allemaal niet gedaan hebben als ik je kieskeurigheid zo lees

• #184.846
Ik heb een 5-tal contacten waar ik elke week met 1 van afspreek (allemaal vrouwelijk). Zij doen in principe alleen wat met mij.. Dat is toch veilig ?

• #184.847
  • #184.848
Pardon? Ik paal niet met iedereen en heb zeker mijn voorkeuren. Ga mij geen viespeuk noemen, als jij ooit een hond hebt gepaalt. Dat is gewoon facking smerig man.

• #184.849
Ik heb een 5-tal contacten waar ik elke week met 1 van afspreek (allemaal vrouwelijk). Zij doen in principe alleen wat met mij.. Dat is toch veilig ?
Dus jij elke week van bil gaan en dan moeten de dames elke keer 5 weken wachten🤣 vul zelf maar verder in🤦🏼‍♂️

• #184.850
  • #184.851
Jij anders dan? Daarnaast weet jij toch ook niet wat die "personen" die jij paalt (wat een *** woord trouwens, mag hopen dat jullie meer doen dan alleen dat) wel allemaal niet gedaan hebben als ik je kieskeurigheid zo lees

Ik vind het wel een leuk woord 😁

• #184.853
Ik paal, jij paalt, wij palen
Gepaald🤣

Het is dus een mannelijk werkwoord🤣
Het juiste werkwoord is heien als het op palen aan komt. Zo er in rammen
Heimachine.JPG

• #184.856
Ik vind palen echt een smerig woord. Voornamelijk omdat je weet van wie t komt.

• #184.860
Dus jij elke week van bil gaan en dan moeten de dames elke keer 5 weken wachten🤣 vul zelf maar verder in🤦🏼‍♂️
Ze moeten soms wat wachten, maar dan hebben ze ook echt wat... Soms komt er in de week ook wel iemand hier overnachten. Maar het mag mijn trainingen niet in de weg staan.

Terug
Naar boven