f**k jouw hardloop logje en die kleine paal van je ook.Ze moeten soms wat wachten, maar dan hebben ze ook echt wat... Soms komt er in de week ook wel iemand hier overnachten. Maar het mag mijn trainingen niet in de weg staan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
f**k jouw hardloop logje en die kleine paal van je ook.Ze moeten soms wat wachten, maar dan hebben ze ook echt wat... Soms komt er in de week ook wel iemand hier overnachten. Maar het mag mijn trainingen niet in de weg staan.
Ban
U hebt mijn paal nooit gezien... U brabbelt dus zomaar wat...f**k jouw hardloop logje en die kleine paal van je ook.
Dan zal je mij moeten betalen !!U hebt mijn paal nog nooit gezien... Hoop jij maar dat dat zo blijft...
Dat doen ze niet kan ik je beloven.
Ja dat zie ik, samen met nog enkele...
Dan zal jij de lul zijn en niet ik !!!Ik moet helemaal niks... Hoop jij maar dat je nooit ergens op de Carribeans of in ZuidAmerika tegelijkertijd met mij in de gevangenis zit.
Waarom denkt u dat?
Ze wilden een coup plegen maar werd snel de kop ingedrukt
Hoe wilde ze dat doen dan? Ze hebben toch geen wachtwoorden? Of gingen ze hen irl een lesje leren ?Ze wilden een coup plegen maar werd snel de kop ingedrukt
Het lijkt wel alsof u bang bent voor vergelding, wat heeft u op uw kerfstok?Hoe wilde ze dat doen dan? Ze hebben toch geen wachtwoorden? Of gingen ze hen irl een lesje leren ?
Kijk hoe jij eruit ziet je weegt amper 60 kilo
Ik zie het verband niet? Heb jij een achtergrond in gevechtsport of zelfs maar een contactsport ?
Ja en nu bodybuildingIk zie het verband niet? Heb jij een achtergrond in gevechtsport of zelfs maar een contactsport ?
Ik begreep dat er in de discord adresgegevens gelekt waren. Ik weet niet zeker of jij daar ook tussen zat, meende van wel.Hoe wilde ze dat doen dan? Ze hebben toch geen wachtwoorden? Of gingen ze hen irl een lesje leren ?
Hij heeft tal van kontactsporten beoefend.
Ja, dat is zeer duidelijk. Krijg hier constant bodybuilders aan mijn deur.Ik begreep dat er in de discord adresgegevens gelekt waren. Ik weet niet zeker of jij daar ook tussen zat, meende van wel.