MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

wat is eigenlijk het verschil tussen een aal en een paling? (beide vertalen naar eel in het engels als ik me niet vergis:scratch:)

paling is een ondersoort. Dus een paling is een aal, maar niet elke aal is een paling.

Eet het vrijwel maandelijks, lievelingsvoer en vol proteins en omega 3.

Laatst bewerkt:
Zojuist geslaagd voor m'n motorrijbewijs!!! :D :D :D

echt super blij. Alle 3 de examens in 1 keer gehaald, dus nu zo snel mogelijk motor kopen :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gefeliciteerd

Veel veilige km's brah

welke film is de moeite om naar toe te gaan?

die wijven willen naar de bios ..................
alleen er is niks de moeite waard volgens mij

Ja man; romantische comedy moet je naartoe gaan; 27e komt er een uit had ik gister gehoord; ff googlen

---------- Post toegevoegd Mon 24 Oct 2011 om 16:30 ----------

I Don't Know How She Does It en What's your number? zijn twee films om te friemelen in de bios.

handjob in de bios

Zaal zit helemaal vol alleen maar stelletjes dan; zoieso beetje k*tten dan.

Zit al sinds vorig weekend k*t in me vel; heb aan ene kant geen behoefte aan haar maar aan andere kant wil ik toch wel weer. Nu al paar avonden gewoon beetje zitten praten; maar weet echt niet meer waarover ik het moet hebben. En omdat ik de achterlijke griep heb gekregen ook geen behoefte om te fappen/naaien/zoenen/vasthouden etc etc. Heb niet eens compliment gegeven; zag er k*t uit maar ze wilt nog wel. Als ik weer beter ben weer ff goed maken.

"Ik ben ongesteld dus ik moet bezig blijven, dus laat me met rust en ga gamen ofzo, terwijl ik ga opruimen en afwassen"

:)

In de bios word je altijd geowned door die zieke leuning tussenin? :P

hell of a workout:D

totaal geen dip van xtc, net 2 scoops noxipro genomen en nu glutes trainen orly

Net tijdens training 2 complimenten gekregen dat ik 'zo goed ging' en dat ik zoveel gegroeid was.. :) Vooral m'n armen (marcel kom er maar in;))

Net tijdens training 2 complimenten gekregen dat ik 'zo goed ging' en dat ik zoveel gegroeid was.. :) Vooral m'n armen (marcel kom er maar in;))

Pics or it didnt happend:(:p nice man als de omgeving dat zegt betekend dat wel wat.

vandaag weer 1 die er 100% zeker van was dat ik gebruikte, ik zij je denkt maar wat je wil en ben weggelopen.

Terug
Naar boven