AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Pics or it didnt happend:(:p nice man als de omgeving dat zegt betekend dat wel wat.

vandaag weer 1 die er 100% zeker van was dat ik gebruikte, ik zij je denkt maar wat je wil en ben weggelopen.
Misschien dat ik binnenkort is een pic plaats:rolleyes: Zelfs goede vrienden die dicht bij me staan gooien wel eens een balletje op over mijn zogenaamde AAS gebruik..

14jarige jongen?

Zo in sauna/stoombad zitten lekkaaahhhh. Kan ik weer beetje ademhalen door me neus.

heb je ook sauna op je kamer?

Nee nu niet man; hartje winter zet ik verwarming altijd op 25graden en ga ik in me zwembroek zitten beetje ps3/laptop en liefst met een joint erbij. (srs). Nu zit ik kou te lijden en te snotteren... zakdoek is nu net schuurpapier fuarkkk.

haha rijstwafel heeft een hele schoonheidssalon in zn huis :p

Een t-shirt die ik 6maand kwijt was waar ik nu niet meer in kan :D

k*t net perongelijk op mijn nieuwe speaker gespoten, heb nu beetje ruis(srs)

Eindelijk 100 kg gebankdrukt. (4 reps) :D

omfg. borst training van me leven gehad. 2 pr's voor me 2 compounds en met me 1 isolatie laatste 2 sets flink gepompt ipv zwaar. En me borst was pumped omfg. Werd helemaal lijp, ****ing dik bro. En lichte zichtbare abs op 16-18%ish?:p

inb4 pics or it didnt happen (pics getrokken met bb maar flitste niet goed in de avond dus gaf vertekent beeld. u&me mad.

heb zo'n baardje nu, maar dan dunner alle bitches wet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven