Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Jah maar ik moet het vooral ook leuk vinden, dat is nu ff met prioriteit, dacht zelf aan pabo basisonderwijs. Vind het zelf leuk om met kinderen te werken,

Alleen het zal idd wel niet zo goed verdienen, voordelen zijn wel de vakanties.

Integrale veiligheid heb ik mijn propedeuse voor gehaald.. ben toen gestopt.
Wel leuke opleiding alleen het was niks voor mij.. teveel onderzoeken etc. :o

Aight; ik heb op de Helpdesk gewerkt voor 6 maanden, en vond het een heerlijke baan. Zou nu een vast contract daar kunnen krijgen en 10jaar zo met plezier werken; maar het salaris is pauper. En ik wil graag een HBO salaris en als het even kan nog wat hoger.

morgen men 2 favoriete dingen combineren,
een chick en sportschool;d

Laatst bewerkt:
Sinds lange tijd beer BOR's gedaan. Heerlijk voelt dat in me lower lats. die hou ik erin :)

k ga ook hbo er achter aan doen, mischien geheel engels wel, technische bedrijfskunde ofzo, achter me werktuigbouwkunde mbo aan.
dat werken in die werkplaats, niets voor mij

Dat ik me morgen even in ga schrijven bij een HBO :)

haha dat ga ik ook doen. na examen had ik ook 4 maanden geen les en ik maakte ubergains om Forever alone te trainen eten en slapen. non stop :p

Creatine ga ik echt never meer gebruiken, ben weekje gestopt en bishes gaan gelijk miren, al dat vocht uit m'n kop weg

Net wakker; lig nog lekker in me nest na te meuren. Vanavond weer zwemmen

net lekker gepoept

Er glimlachte een beeldschone jongedame naar me. Alleen had ik dat te laat door en heb dus niet gelachen

:fa:

Ben ook gestopt met supps. Alleen nog maar protien en af en toe pre/workout. over tijdje ga ik weer gebruiken. Maar sta wel iets droger ben laatste tijd ook veel aan het zwemmen-sauna dus maakt niet zoveel uit dan.

Dat ik net BF3 heb opgehaald!

:fa:

Ontslag binnen twee weken :D

Terug
Naar boven