XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Nieuwe auto gekocht!
Bammm

beterrrrr

Heerlijk schouders/triceps gedaan, daarna nog even een stabiliteitsoefening voor onderrug gedaan :) Voelt weer een stukje beter

net terug van schouder, biceps, triceps en traps training, ben zo moe dat ik ff niet meer weet wat ik moet doen met mezelf:(

vandaag deadliften met me nieuwe baardje

dat ik ga stoppen met me huidige opleiding, ben me nu een beetje aan het orienteren wat ik nu echt wil

dat ik ga stoppen met me huidige opleiding, ben me nu een beetje aan het orienteren wat ik nu echt wil

Slimme keuze, je moet het namelijk heel je leven blijven doen.. En om nou iedere dag, voor de rest van je leven met een rot gevoel naar werk te gaan is het niet waard. Kies liever iets waar je iedere dag naar uitkijkt en met een smile naar toe gaat!

Slimme keuze, je moet het namelijk heel je leven blijven doen.. En om nou iedere dag, voor de rest van je leven met een rot gevoel naar werk te gaan is het niet waard. Kies liever iets waar je iedere dag naar uitkijkt en met een smile naar toe gaat!

De sportschool :)

Kijk in de toekomst, is idd zeer belangrijk, gelukkig is er veel vraag naar HBO psychologen, hoef me dus geen zorgen te maken over werkgelegenheid:p

Ja man; maar pak wel iets waar je ook teokomst in hebt. Die hele lijst van hbo's is voor mij ook abracadabra. Ik dacht aan intergrale veiligheid ofzo

Jah maar ik moet het vooral ook leuk vinden, dat is nu ff met prioriteit, dacht zelf aan pabo basisonderwijs. Vind het zelf leuk om met kinderen te werken,

Alleen het zal idd wel niet zo goed verdienen, voordelen zijn wel de vakanties.

Ja man; maar pak wel iets waar je ook teokomst in hebt. Die hele lijst van hbo's is voor mij ook abracadabra. Ik dacht aan intergrale veiligheid ofzo

Integrale veiligheid heb ik mijn propedeuse voor gehaald.. ben toen gestopt.
Wel leuke opleiding alleen het was niks voor mij.. teveel onderzoeken etc. :o

Terug
Naar boven