Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Renault Clio !
net terug van schouder, biceps, triceps en traps training, ben zo moe dat ik ff niet meer weet wat ik moet doen met mezelf![]()
dat ik ga stoppen met me huidige opleiding, ben me nu een beetje aan het orienteren wat ik nu echt wil
Slimme keuze, je moet het namelijk heel je leven blijven doen.. En om nou iedere dag, voor de rest van je leven met een rot gevoel naar werk te gaan is het niet waard. Kies liever iets waar je iedere dag naar uitkijkt en met een smile naar toe gaat!

Slimme keuze, je moet het namelijk heel je leven blijven doen.. En om nou iedere dag, voor de rest van je leven met een rot gevoel naar werk te gaan is het niet waard. Kies liever iets waar je iedere dag naar uitkijkt en met een smile naar toe gaat!

Idd daarom ook man, wat doe jij eigenlijk voor opleiding?
Als dat zou kunnen![]()
FMLdat ik ga stoppen met me huidige opleiding, ben me nu een beetje aan het orienteren wat ik nu echt wil
Ja man; maar pak wel iets waar je ook teokomst in hebt. Die hele lijst van hbo's is voor mij ook abracadabra. Ik dacht aan intergrale veiligheid ofzo
Ja man; maar pak wel iets waar je ook teokomst in hebt. Die hele lijst van hbo's is voor mij ook abracadabra. Ik dacht aan intergrale veiligheid ofzo