AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

weet niet, karma/ava is weg lal zal wel weekban zijn.

OT: over uurtje of 2 eindelijk weer eens een mooie vrouw kan ik wel zeggen in me bed. Altijd bij andere in bed is toch andersssss

ga gewoon voorstellen aan me moeder skeitttttttttttttttttt, heb wel me cash verstopt je weet maar nooit.

OT: over uurtje of 2 eindelijk weer eens een mooie vrouw kan ik wel zeggen in me bed. Altijd bij andere in bed is toch andersssss

ga gewoon voorstellen aan me moeder skeitttttttttttttttttt, heb wel me cash verstopt je weet maar nooit.

Heb je haar wel verteld dat je 15 bent?

haha de chicks digge je money G, jwz

Maak er wat moois van he brah;)

Heb je haar wel verteld dat je 18 bent?

Nee lol; doe ik mss vanavond en anders naar de coïtus brah.... want heb serieuze gevoelens.

haha de chicks digge je money G, jwz

Maak er wat moois van he brah;)

ja man, ik doe me best had al gesmsed dat ik het goed zou maken van gisterenavond. Kreeg zoen ik me nek pakte haar bij haar reet vast maar kwam verder niks meer van... GVDDD.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 19:57 ----------

Avatar weg + karma weegschaal bij z'n posts.

Rijst, drop tha bomb, liegen over je leeftijd is echt kinderachtig...

Hoe langer je wacht hoe erger je het maakt

Rijst, drop tha bomb, liegen over je leeftijd is echt kinderachtig...

Hoe langer je wacht hoe erger je het maakt

Ik ben 18 zei bijna 23 lol, pfff ik pak het denk ik zo aan vanavond; beetje praten/plezier hebben dan serieuze vraag of het iets wordt of hoe ze erover denkt.. als ze positief is ga ik het zeggen oke??

Ik weet zeker als ik in die kroeg 18 zei dan had ik niks meer gehoord.

Zeg beter 16

Ik ben 18 zei bijna 23 lol, pfff ik pak het denk ik zo aan vanavond; beetje praten/plezier hebben dan serieuze vraag of het iets wordt of hoe ze erover denkt.. als ze positief is ga ik het zeggen oke??

Tja, ik heb ook wel eens ouder gezegt, maar dat pakt nooit goed uit :p

Je kan het best de vraag ontwijken, laat ze er maar later achter komen.

Tja, ik heb ook wel eens ouder gezegt, maar dat pakt nooit goed uit :p

Je kan het best de vraag ontwijken, laat ze er maar later achter komen.

jongen, anders ga ik gewoon lekker chanteren... ik heb me halve laptop vol met nude pics staan lol. Ik beloof bij deze; als het vanavond verdoet is ik 1 pic post. Wel met zwart balkje, maar ik zal er een posten.

nice,

niet doen man, ben je gek??

supernaturall en 69ingchipmunks zijn gebanned, dat het mijn dag goedmaakte is misschien wat overdreven maar ik had toch wel even een glimlach op m'n gezicht.:)

Lijkt wel of er momenteel een ban epidemie heerst :angstig:

.

Potverdomme had dat van 69ingmongool net mijn sig gehaald voor die crap van angelus :mad: anders kon ik net als ruud stoer mission accomplished er achter zetten

Terug
Naar boven