Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

zo trainen en vanavond naar walhalla voor goedkope sletjes;D

Fresh Haircut.. lekker kort :) voelt goed..

anderhalf uur eerder thuis :)

Btw; nog 8 karma puntjes tot level 2.
rondje KVK ?

net tijdens het trainen een jonge negerin der ass zien trainen, daimmn :P
en ff later toen ze klaaar was met steppen ging ze die stangen ( war je je aan vasthoud) toch schoonmaken met een doekje pfoe dacht even dat het geen stangen waren zo goed deed ze der best:P

net tijdens het trainen een jonge negerin der ass zien trainen, daimmn :P
en ff later toen ze klaaar was met steppen ging ze die stangen ( war je je aan vasthoud) toch schoonmaken met een doekje pfoe dacht even dat het geen stangen waren zo goed deed ze der best:P
Doe mij ook zo'n poetsturk thuis.

Ik ga zo ff borst trainen wat zal ik doen. Me kracht is nog steeds niet optimaal mede door slecht eten.

5x5 of 4x8 benchpress (en dan eventueel nog 3x3 doen ofzo)

lang weekend van 4 dagen is begonnen bitchesssss

Zwaar lekkere training, keihard pomp in de armen ... en borst :) Heerlijk, tijd om het weekend te beginnen :D

Zo zwaar lekkere nacht gehad... fuarkkkkkkk heb niet eens tijd gehad voor dbb Nachtcafé, dat zegt alles al.

spierpijn in, biceps,rug,schouders,borst,benen

feels good!!

BF3
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nieuw huisdier aanwezig!

Haha zat net in de rij bij de Aldi.
Toen bedacht ik me ineens, zou best kansloos zijn als je je pinpas niet bij je hebt sta je daar mooi voor aap.
Daarna was ik aan de beurt, guess what? :roflol:

Feelsgood moment van de dag:
Mijn koekiemonster shirt die vorig jaar te groot was zit nu perfect (niet te strak of te los), just perfect :D

Die rare blikken altijd bij de supermarkt als ik een tray kwark, 7 blikken tonijn, 10 pakken melk, 2 kilo kipfilet, 7 pakjes kipfilet voor op brood en 5 dozen eieren op de band zet.:trollface:

Terug
Naar boven