MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ewaaa alles goed bros, gister aangekomen op curacao:) Was ****ing beroerd man, vliegreis duurde 9 uur, maar totale reis zeker 17 uur, moest om 6 uur sochtends al op schiphol zijn etc, en bij aankomst ook 2 uur daarzo op vliegveld koffers en shit doenheeheheen. tis het wel waard, zit nu lekker chil met 33 graden een pilsje weg te werken, morgen naar het strand, en daarna sportschool uitzoeken :) rest van de dag vandaag ff uitpuffen ****ing jet lagg xD mind = blown, tis hier kwart over 3 smiddags

Ewaaa alles goed bros, gister aangekomen op curacao:) Was ****ing beroerd man, vliegreis duurde 9 uur, maar totale reis zeker 17 uur, moest om 6 uur sochtends al op schiphol zijn etc, en bij aankomst ook 2 uur daarzo op vliegveld koffers en shit doenheeheheen. tis het wel waard, zit nu lekker chil met 33 graden een pilsje weg te werken, morgen naar het strand, en daarna sportschool uitzoeken :) rest van de dag vandaag ff uitpuffen ****ing jet lagg xD mind = blown, tis hier kwart over 3 smiddags

Swa ik kom dinsdag om 14.00 uur aan kan je me ff ophalen van t vliegveld?
Het is hier nu kwart over negen 's avonds.

Swa ik kom dinsdag om 14.00 uur aan kan je me ff ophalen van t vliegveld?
Het is hier nu kwart over negen 's avonds.

aahaaha ****ing blown c**k, mijn lichaam zecht dat het al avond is terwijl het hier kwart over 3 is xD overmorgen gaan we deep sea fishen :P wie wilt er mee? :p Jij Marcel? :p

Ik heb wordfeud wie durft? Maartenvelst

Al mijn bishes zal jij hitte marcel, ik sta voor kwaliteit :p

ja man, ik doe me best had al gesmsed dat ik het goed zou maken van gisterenavond. Kreeg zoen ik me nek pakte haar bij haar reet vast maar kwam verder niks meer van... GVDDD.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Oct 2011 om 19:57 ----------

Zitten je handen nog vast aan der reet dan? trek gvd die broek uit!:mad:

Nice.

mensen doe is kvk. ik wil slapen !

zakgeldd awwhyeaah;)

Hahahaha Feyenoord

Gezellige avond gehad; heerlijk tegen elkaar gelegen 2uur lang en daarna het afgemaakt....

Rare gevoelens hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm raaaarrr

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zit in trein naar zwolle en gaan net 2 milfs van rond de 23 tegenover me zitten. Maakt de reis toch wat aangenamer. Ze hebben alleen wel 2kinderfen bij zich die k*t herrie maken.

Wil foto maken maar ben bang voor de flitser.

Zometeen even kappertje scoren en nieuw rijbewijs ophalen :)

Gezellige avond gehad; heerlijk tegen elkaar gelegen 2uur lang en daarna het afgemaakt....

Rare gevoelens hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm raaaarrr

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

pics phaggot

hoe bedoel je afgemaakt, als in ovah? :(

en foto doet het niet phaggot <3

liep daarstraks over de keyserlei hier in antwerpen en stond een rij tot op de straat aan te schuiven bij mobistar voor de iphone 4S.
Ik zeg tegen mijn makker, goed luid: haha zie die lomperikken hier aanschuiven terwijl wij de onze net gehaald hebben bij allo telecom aan de overkant.
Meteen 5 man naar de overkant vant straat :trollolloll:

Terug
Naar boven