XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

:roflol: ik denk dat de meeste dbb leden (of ja mensen die met bb bezig zijn) zulke blikken wel aanschouwen.

zoiets had ik vandaag ook, mijn moeder was bij de boodschappen de kwark vergeten, dus kom ik aanzetten met 4 bakjes kwark, iedereen echt zon "teh ****"blik

Toemaar, 4 hele bakken kwark.

:eek: 4 bakjes is ook erg veel voor zo'n 14 jarige hoorrrr

:rolleyes:

Die rare blikken altijd bij de supermarkt als ik een tray kwark, 7 blikken tonijn, 10 pakken melk, 2 kilo kipfilet, 7 pakjes kipfilet voor op brood en 5 dozen eieren op de band zet.:trollface:

haha +1 en dan heb ik vaak maar de helft er opstaan van wat jij op noemt

Mijn bak met kippengehakt .

Op de terugweg van de gym aangehouden door een vrouwelijke motoragent van een jaar of 25 schat ik.
Geen bekeuring gekregen voor m'n lekke uitlaat.

Lekker uitgeslapen

Kan iemand ff bevestigen of mijn theorie klopt:

Als je 2 weken niet hebt gefapt en dan coïtus hebt; zou je dan eerder of later op je hoogte punt zijn?

En om eventueel dat hoogtepunt te verhogen gewoon paar keer fappen?

Lol, dan heb ik het toch goed? Trouwens gewoon een vraag; niet iets wat ik ga toepassen.

:roflol: ik denk dat de meeste dbb leden (of ja mensen die met bb bezig zijn) zulke blikken wel aanschouwen.

Bij mij maakt Sharina de caissière juist opmerkingen als ik met zakken chips en chocola kom aanzetten in plaats van het 'normale' :roflol:

Als je 2 weken niet hebt gefapt en dan coïtus hebt; zou je dan eerder of later op je hoogte punt zijn?

Lol, dan heb ik het toch goed? Trouwens gewoon een vraag; niet iets wat ik ga toepassen.

Eerder op je cumming point.

Lang geen coïtus-> Eerder
Fappen->Duurt 't langer.

Maar 2 weken is imo veel te lang.. 3 dagen zou je max moeten zijn.. Moet je 3 dagen lang pr0n kijken, zodat je bokkie bokkie geil ben.. Dan naar 't dinnetje toe en dan komt er toch een lading uit :D

Lang geen coïtus-> Eerder
Fappen->Duurt 't langer.

Maar 2 weken is imo veel te lang.. 3 dagen zou je max moeten zijn.. Moet je 3 dagen lang pr0n kijken, zodat je bokkie bokkie geil ben.. Dan naar 't dinnetje toe en dan komt er toch een lading uit :D

Ja haha, in een knettergeile bui je wijf tegen het plafon aan knallen (scarymovie).

fuuaaark, moest net fappen na 6 dagen. feelsgoodman maar minder horny vanavond met uitgaan dus feelsbadman

Terug
Naar boven