Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die rare blikken altijd bij de supermarkt als ik een tray kwark, 7 blikken tonijn, 10 pakken melk, 2 kilo kipfilet, 7 pakjes kipfilet voor op brood en 5 dozen eieren op de band zet.![]()
4 bakjes is ook erg veel voor zo'n 14 jarige hoorrrr
![]()

Op de terugweg van de gym aangehouden door een vrouwelijke motoragent van een jaar of 25 schat ik.
Geen bekeuring gekregen voor m'n lekke uitlaat.
had je je lekke uitlaat in die bish gehangen gelijk ?
ik denk dat de meeste dbb leden (of ja mensen die met bb bezig zijn) zulke blikken wel aanschouwen.

Kan iemand ff bevestigen of mijn theorie klopt:
Als je 2 weken niet hebt gefapt en dan coïtus hebt; zou je dan eerder of later op je hoogte punt zijn?
En om eventueel dat hoogtepunt te verhogen gewoon paar keer fappen?
Lol, dan heb ik het toch goed? Trouwens gewoon een vraag; niet iets wat ik ga toepassen.
Kan iemand ff bevestigen of mijn theorie klopt:
Als je 2 weken niet hebt gefapt en dan coïtus hebt; zou je dan eerder of later op je hoogte punt zijn?
En om eventueel dat hoogtepunt te verhogen gewoon paar keer fappen?
Lol, dan heb ik het toch goed? Trouwens gewoon een vraag; niet iets wat ik ga toepassen.

Lang geen coïtus-> Eerder
Fappen->Duurt 't langer.
Maar 2 weken is imo veel te lang.. 3 dagen zou je max moeten zijn.. Moet je 3 dagen lang pr0n kijken, zodat je bokkie bokkie geil ben.. Dan naar 't dinnetje toe en dan komt er toch een lading uit![]()
fuuaaark, moest net fappen na 6 dagen. feelsgoodman maar minder horny vanavond met uitgaan dus feelsbadman