MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Gaat lekker Hoody.

ty guys! Ik ga deze foto vergelijken met het eind van de maand... Wil een ****ing negro worden :p Die foto zal ik uiteraard ook over een maand hier posten, op het eind van mijn vakantie dus! :)

Dat ik gisteren wederom te laat ging slapen waardoor ik de hele dag doodmoe was..
En toch keihard ben gaan trainen. Ik wilde niet gaan en hoorde mijn kickboxtrainer zeggen wat ie altijd tegen de aanstellers zegt... "JE BENT TOCH GEEN HOMO" :D

ty guys! Ik ga deze foto vergelijken met het eind van de maand... Wil een ****ing negro worden :p Die foto zal ik uiteraard ook over een maand hier posten, op het eind van mijn vakantie dus! :)
Sorry, maar hier kan ik echt niet bij..???

Trouwens, er zouden meer mensen ontspannen fotos moeten posten! Lekker boeie dat je er wat minder buff uitziet xD Je loopt toch ook niet heel de dag met alles aangespannen? :p

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 21:04 ----------

Sorry, maar hier kan ik echt niet bij..???

Je snapt het niet? Ik word namelijk vrij snel bruin, denk zelf dat ik in 1 maand behoorlijk donker kan worden.

Trouwens, er zouden meer mensen ontspannen fotos moeten posten! Lekker boeie dat je er wat minder buff uitziet xD Je loopt toch ook niet heel de dag met alles aangespannen? :p

---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 21:04 ----------

Je snapt het niet? Ik word namelijk vrij snel bruin, denk zelf dat ik in 1 maand behoorlijk donker kan worden.
Dat je snel bruin kan worden is één ding. Wanneer je hiervan op de hoogte bent, vermijd je de zon toch zoveel mogelijk..?

:rolleyes:

Heb niks met cambuur, maar kon hier toch wel om lachen. (misschien juist wel omdat ik een hekel aan hun heb :D )

Drie spelers van Cambuur Leeuwarden hebben dit weekeinde gesolliciteerd naar de domste actie van het jaar. Wout Droste, Melvin de Leeuw en Charles Dissels dachten slim te zijn door op zaterdagavond de tijd op hun smartphone alvast een uur terug te zetten.

Dit in verband met de wintertijd die in de nacht van zaterdag op zondag inging.

Maar het drietal stond er niet bij stil dat een smartphone dat misschien ook automatisch zou doen. Gevolg: de drie spelers kwamen zondag te laat bij het vertrek voor het duel tegen Sparta in Rotterdam.

Cambuur-trainer Alfons Arts kookte van woede om zoveel dommigheid en zette de drie spelers als straf op de bank

k*tdag, maar de training maakte mijn avond weer goed :)
Waar het ijzer toch allemaal goed voor is.

Heb niks met cambuur, maar kon hier toch wel om lachen. (misschien juist wel omdat ik een hekel aan hun heb :D )

die snap ik niet.

tijd ging een uur terug...

hun hadden de telefoon al zelf een uur terug gezet, en de telefoon past zichzelf dus aan door alsnog een uur terug te gaan.

dus ben je 2 uur eerder dan normaal.

HOE DE **** KUN JE DAN ALSNOG TE LAAT KOMEN?

Jessica Biel nu op Veronica. fapfapfap

Nee? Ik wil juist een negro worden = automatisch grotere lul

:rolleyes:

hey man
ik krijg binnekort zonnebank op me kamer dus ga me lul dan ook weer wat harder trainen
alleen me megagrow is op ik hoop niet dat hij nu weer krimpt

hoezo ga je niet aan de melanotan
ben je gelijk een n*ger

Lol hoody kuurboy

motivatie terug om weer te cutten:D:D:D

hey man
ik krijg binnekort zonnebank op me kamer dus ga me lul dan ook weer wat harder trainen
alleen me megagrow is op ik hoop niet dat hij nu weer krimpt

hoezo ga je niet aan de melanotan
ben je gelijk een n*ger

haha ik heb geen zonnebank nodig man, ben op een tropisch eiland (curacao). mijn mega derde been grow ligt nog thuis in NL, hijs ietsjes gekrompen maar doordat ik steeds meer n*ger word, groeit hij steeds ietjes. Gaan we vanavond weer cammen? dan kan ik laten zien hoe ie er nu bij staat, laatste keer toen jij hem zag was ie 12 cm, strax effe meten

GetXXL geen eelt op de handen.

Traint met handschoentjes :gay:

;)

Zijn mijn handen niet, heb hem van Wikipedia geplukt. Heb zelf dikke eelt plekken op m'n handen, kreeg ik al vrij snel. Had het op m'n rechterhand zelfs al van het brommerhandvat.

Terug
Naar boven