- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, maar hier kan ik echt niet bij..ty guys! Ik ga deze foto vergelijken met het eind van de maand... Wil een ****ing negro wordenDie foto zal ik uiteraard ook over een maand hier posten, op het eind van mijn vakantie dus!
![]()

Dat je snel bruin kan worden is één ding. Wanneer je hiervan op de hoogte bent, vermijd je de zon toch zoveel mogelijk..?Trouwens, er zouden meer mensen ontspannen fotos moeten posten! Lekker boeie dat je er wat minder buff uitziet xD Je loopt toch ook niet heel de dag met alles aangespannen?
---------- Post toegevoegd Mon 31 Oct 2011 om 21:04 ----------
Je snapt het niet? Ik word namelijk vrij snel bruin, denk zelf dat ik in 1 maand behoorlijk donker kan worden.

)Drie spelers van Cambuur Leeuwarden hebben dit weekeinde gesolliciteerd naar de domste actie van het jaar. Wout Droste, Melvin de Leeuw en Charles Dissels dachten slim te zijn door op zaterdagavond de tijd op hun smartphone alvast een uur terug te zetten.
Dit in verband met de wintertijd die in de nacht van zaterdag op zondag inging.
Maar het drietal stond er niet bij stil dat een smartphone dat misschien ook automatisch zou doen. Gevolg: de drie spelers kwamen zondag te laat bij het vertrek voor het duel tegen Sparta in Rotterdam.
Cambuur-trainer Alfons Arts kookte van woede om zoveel dommigheid en zette de drie spelers als straf op de bank
Hahaha, té nice! Had mij ook kunnen overkomen..Heb niks met cambuur, maar kon hier toch wel om lachen. (misschien juist wel omdat ik een hekel aan hun heb)
Maar heb lekker geen smartphone
.Dat je snel bruin kan worden is één ding. Wanneer je hiervan op de hoogte bent, vermijd je de zon toch zoveel mogelijk..?

Heb niks met cambuur, maar kon hier toch wel om lachen. (misschien juist wel omdat ik een hekel aan hun heb)

Nee? Ik wil juist een negro worden = automatisch grotere lul
![]()

hey man
ik krijg binnekort zonnebank op me kamer dus ga me lul dan ook weer wat harder trainen
alleen me megagrow is op ik hoop niet dat hij nu weer krimpt
hoezo ga je niet aan de melanotan
ben je gelijk een n*ger
GetXXL geen eelt op de handen.
Traint met handschoentjes
![]()