Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha ik heb geen zonnebank nodig man, ben op een tropisch eiland (curacao). mijn mega derde been grow ligt nog thuis in NL, hijs ietsjes gekrompen maar doordat ik steeds meer n*ger word, groeit hij steeds ietjes. Gaan we vanavond weer cammen? dan kan ik laten zien hoe ie er nu bij staat, laatste keer toen jij hem zag was ie 12 cm, strax effe meten
ja is goed man die van mij is gekrompen van 12cm naar 10cm
vind echt k*t voel me nu onzeker over me piemol
denk gewoon dat ik over paar weken nog keer piemol grow neem
heb wel idee dat ik meer definitie heb op me piemol en zak dus dat scheelt wel weer
ja man idd, sinds ik gestopt ben met creatine heb ik ****ing veel definitie op mijn derde been, je ziet aders etc hij staat nu ****ing droog. Laat jij jouwe ook zien dan, ik ben al op msn doe jij ook cam aan net als vorige keer
die snap ik niet.
tijd ging een uur terug...
hun hadden de telefoon al zelf een uur terug gezet, en de telefoon past zichzelf dus aan door alsnog een uur terug te gaan.
dus ben je 2 uur eerder dan normaal.
HOE DE **** KUN JE DAN ALSNOG TE LAAT KOMEN?
Had er verder niet over nagedacht.

Voor zo ver ik weet heb jij nog nooit een pic gepost, laat staan dat jij er 1 post, waar je totaal ontspannen op staat![]()