XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Geen stress

Dat ik over een half uur weer ga sporten en zo weer het leren ontloop :o

Dat Ray Simon in een gruwelijk goeie shape is en enorme progressie heeft geboekt, ruim 5 kilo zwaarder en strepen en aders all the way :)

pics?

Dat het uit is tussen een hele goede vriend en zijn irritante ex.

Dat ik vanavond weer een goede avond heb !! FUARKKK YESSS, en daarvoor nog ff 30min cardio + sauna

dat mijn moeder zalm heeft gekocht en straks gaan eten met frietjes

Geen stress

maak een topic?:)

edit je posts niet zo homo.

PR op DL, 6 x 160 aww yeah

eindelijk weer chicks die miren:D

zaterdag 1tje stunned laten kijken + bijna knal voor me kop van vriendin van dt meisje:P

23.05 krijg ik smsje van kom ff bij me , ik denk bingo altyd prijs ( waren in discotheek) kom ik daar om 23.10 gaat ze whatsappen met een vriendin, ik me telefoon zo pakken typen; is dit makkelijker, 23.12 nog geen reactie ik zo weglopen en dan gaat ze ook nog raar kijken. En later ging ze zitten slijmen en kon ik der als nog pakken maargoed:P

eindelijk weer chicks die miren:D

zaterdag 1tje stunned laten kijken + bijna knal voor me kop van vriendin van dt meisje:P

23.05 krijg ik smsje van kom ff bij me , ik denk bingo altyd prijs ( waren in discotheek) kom ik daar om 23.10 gaat ze whatsappen met een vriendin, ik me telefoon zo pakken typen; is dit makkelijker, 23.12 nog geen reactie ik zo weglopen en dan gaat ze ook nog raar kijken. En later ging ze zitten slijmen en kon ik der als nog pakken maargoed:P

good story

Terug
Naar boven